Kusurlu Mücevher

40 1 1
                                    

"Gözyaşının gülüşü kurgusuna hoş geldiniz...

Güz Karayel.

Aile baskısından dolayı kendi kendini yetiştirmiş bir kız çocuğu başına gelen tuhaf bir olay karşısında en fazla ne kadar mücadele, en fazla ne kadar dayanabilir?

Bir buçuk yıldır tıklanan camlara, atılan mesajlara, hatta doğum gününe hediye alınmasına ses çıkarsa bile karşısındaki kişi yine buna devam eder.

Mesaj atan kişi onu, yani Güz'ü kaçırır. Güz'ü kaçırır kaçırmaz kader ağlarını örmeye başlar.

Gizemli kişi kız olduğu iddia eder ama erkek çıkar. O kişi...

Yadigâr ailesinin iki çocuğundan bir olan Barut Yadigâr'dı.

O, genç yaşta ekonomiye yön verecek kadar zeki, karşısında kişinin yaptığı hatayı affedecek kadar güçlü, sevdiği kadına doğru düzgün davranacak kadar adamdır.

O ve ekibi... Yakut Yadigâr, Alisa Hançer, Firas Cihan, Güral Atik, Benay Kocayiğit.

Ters bir durum olduklarını fark ettikleri an kendilerini araştırmaya verir.

Bulundukları entrika, bulundukları durum, bulundukları can sıkan gerçekler... Onları dibe çeker.

Artık hiç kimse masum değildir ve uzun zaman önce başlayan savaş, artık daha çetin cevizdir."

Evet, yine ben.
Üçüncü bir kurgu planlarımın arasında değildi.
Sadece Eden'ın Kızlarını yazarken bu aralar çok zorlanıyorum.
Biraz kalemimi canlardırmak adına yazıyorum.

ASLA BASILMAMASI GEREKEN BİR KİTAP!

Konusu güzel. Hatta çok güzel ters köşler var. Sebebini sormayın. Biraz karışık bir durum.

Evet, erkek karakterimizin adı Barut.
Biliyorum. Bir Kibritle Yok Olmak'ta da var ama ben bunu daha bu ay öğrendim ve ben, bu kitabı 2023'ün Ekim ayından beri yazmak istiyorum ve o zamanlar bile bu kurgunun her şeyi belliydi.

Yani kısacası çalmadım.

Linçleseniz de, itiraz etseniz de ben bu Barut ismine aşırı yükseldim.

Bir ara uyumlu kardeş isimleri yaratırken zihnimde Barut ve Yakut ismine düştüm. Soyad olarak da çok yakıştı bence...

Kim ne derse desin Barut olarak kalacak.

Özge Naz'a ayıp olmasın diye değiştirecektim lakin Yakut ismine bu kadar çok yakışan bir isim bulamadığım için Barut olarak kaldı.

Her neyse...

Hoşça kalın, kitaplarla kalın. 📚🧡💙💚

(Not 1: Kanlı Oyunlar kurgusu ile bir bağlantısı yoktur. Rahatlıkla okuyabilirsiniz)

KUSURLU MÜCEVHERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin