12.

55 6 5
                                    

☆

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Szóval?

Jisung türelmesen várja, hogy Minho megnyíljon előtte. Kávéját szürcsölgeti, és elegáns pulóverét megigazítja.

Nemrég sikerült magát rávennie Minhonak, hogy mindent elmondjon legjobb barátjának. Félt, de elhívta egy kávézóba.

- Tényleg sajnálom.

- Minho, hagyjuk már ezt a süket dumát! - emeli fel hangját, erősen visszacsapva csészéjét az asztalra - Most bocsánatot jöttél kérni, vagy elmondani az igazat? Nézd, nincs sok időm. Randim lesz, jó?

- Persze. - fújja ki levegőjét ingerülten. Hangja még mindig náthás a nemrégiben kigyógyult betegsége miatt, amit a múltkori ominózus okozott.

- Hadd halljam. - biccent - Tényleg... tényleg érzel irántam valamit? - alig meri föltenni neki ezt a kérdést, hisz' tudja a választ.

Nem szólalt meg. Csak lapított. És ugyebár a hallgatás beleegyezés. Minho és Jisung is tudja jól.

- Igen. - kimondta. Pedig milyen sok ideig sikerült titkolnia...

- Istenem... - ingerülten dörzsölgette szemüvege mögé rejtett mókusszemeit, amit Minho annyira csodált mindig. De mintha mostanra egy kicsit eltűnt volna belőle valami... - Mióta? - nézett vissza rá. Ideges volt, de próbálta magát tűröztetni. Ez volt az, amit soha nem akart, hogy bekövetkezzen.

- Jeongin óta.

- Jeongin óta?! Szóval igaz volt amit mondtál? - sírás szélén áll, képtelen felfogni - Hogy miattam ment tönkre a kurva féléves kapcsolatod? Komolyan, Minho?

- Ne haragudj...!

- Ne haragudjak? De, haragszom! - kiáltja. Kicsit visszakell fognia a hangjából, sokan feléjük néztek - És én még lefeküdtem veled... - fogja fejét - Már megbántam. Ugye tudod?

- Csak... gondoltam... nézd, nem tudtam, hogy így lesz!

- Ahogy én sem.

- Kérlek, csak... kezdjük elölről, jó?

- Te most komolyan elakarod felejtetni velem azt, hogy szexeltem veled, és hogy szerelmet vallottál nekem részegen? - csak kiderítette Jisung. De ezt mindketten odatették gondolatban - Normális vagy?

- Jisung...

- Minho, te ezt nem érted, ugye? - horkan keserűen - Ha valaki egy barátság során szerelmes a másik félbe, tudod mi történik?

- Nem.

- Tönkre megy. És te ezt teszed. Tönkre teszed a barátságunkat. Nem szeretlek, és nem is foglak. Mert én nem teszek tönkre egy kapcsolatot. - fölkel, megigazítja magán a bézs színű hosszú szövetkabátját, s így szól: - Ellenben veled. - felelte szégyenkezve, majd végleg lelép.

WINE • HyunHoWhere stories live. Discover now