Sudah seminggu berlalu selepas dari kejadian yang hampir membuat dirinya mahu mati sahaja di Private Gym itu.
Flashback
"Of course bro. We really fell madly in love. Right dear?" Ucap Tengku Aiman dengan lagak yang sinis.
"Great to know that" balas Ryan dengan pandangan tajam kearah Tengku Aina seperti mahu sahaja ditelannya.
"Dear, come lets warm up first" ajak Tengku Aiman lalu menarik tangan Tengku Aina dan berlalu meninggalkan Ryan yang masih berdiri disitu.
Tengku Aina rasa sangat bersalah selepas melihat wajah Ryan yang sangat terserlah kecewa.
"Im sorry Ryan" ucap Tengku Aina dalam hatinya.
"I will never let that bastard touch you Elissa! Youre mine and always be mine! Im promise to get you back from that bullshit guy!" Sumpah Ryan dalam hatinya dengan nada yang penuh dengan dendam dan amarah.
"Do you know him?" Tengku Aiman memecahkan keheningan antara mereka selepas sahaja dari kejadian tadi Tengku Aina banyak mendiamkan diri.
"Hah?" Tengku Aina memandang wajah Tengku Aiman dengan pandangan keliru.
"I ask you, do you know him Aina?" Suara Tengku Aiman sudah berubah sedikit tegas.
"Who?" Soal Tengku Aina yang pura-pura tidak memahami siapa yag dimaksudkan Tengku Aiman.
"Stop lying Aina! You know how much I hate when someone try to hide something behind my back especially you!" Tengku Aiman sudah memandang tajam kearah Tengku Aina yang seperti kelihatan ketakutan.
"B..emm Aimannn..Im sorry. Jangan lah marah. Actually saya kenal dia sebab Abang Fird je. You know kan Ryan bff Abang?" Jawab Tengku Aina dalam nada teragak-agak. Panggilannya terhadap Tengku Aiman juga berubah dek melihat wajah bengis Tengku Aiman itu.
"Okay fine. But jangan rapat dengan dia. I hate him" balas Tengku Aiman dalam nada yang lebih tenang berbanding tadi.
"Okay baby, Im promise" kata Tengku Aina sambil mengukirkan senyuman manis.
"Okay goodgirl" jawab Tengku Aiman sambil terlakar senyuman tipis di bibirnya.
End Flashback
"Im sorry Aiman I love you so much tapi kenapa hati saya tak dapat lupakan Ryan?" Soal hati kecil Tengku Aina sambil memandang rantai yang dipakai olehnya itu.
Ting
From: Noya hot🔥
"Jom teman aku shopping? 20 minutes aku sampeee!"
Tengku Aina hanya memandang sepi mesej daripada Naura lalu dia bangun dan bersiap walaupun tubuhnya terasa berat mahu keluar.
"Hello girl! Asal muka kau macam baru lepas telan cuka je aku tengok" sapa Naura Anisa selepas turun dari kereta miliknya.
"Waalaikumussalam! Ee banyak tanya la kau. Jomlah gerak sekarang" balas Tengku Aina sambil membuat role eyes.
"Eish kau ni, tade mood pula aku nak shopping tengok kau moody macam ni"
"Alaa cepatlahh Noyaa, penat aku siap cantik-cantik. Sorryylaaaa hmm" pujuk Tengku Aina pula.
Lalu mereka berdua menaiki kereta mewah milik Naura iaitu Lamborghini Urus berwarna putih.
Setelah sejam mereka berada dalam kereta akhirnya mereka sampai ke salah satu shopping mall yang mereka selalu datang.
"Girl, jom makan dulu? Laparlah" ujar Tengku Aina.
YOU ARE READING
The Greatest Love Of Tengku's [ SLOW UPDATE❗️ ]
General FictionLove story between Tengku Aiman Rayden ♡ Tengku Aina Elissa Jangan lupa vote, comment and share tau😘 • 30% of conflicts☠️ • 30% of romance🥵 • 25% of sad😪 • 15% of comedy🥳 Warning⚠️ - Harsh words🔞 - Matured scene🔥 - A lil bit of cringe🥴 - Gram...