Tanpa Tengku Aiman sedar, ada sebuah suv hitam iaitu Range Rover Sport SVR yang mengekorinya.
"Fasterr!!" Laung salah seorang yang ingin menembak kereta Tengku Aiman.
"Bang"
"Bang"
"Shit!" Tengku Aiman mendecit geram apabila salah seorang daripada kereta suv tersebut melepaskan tembakan kearah keretanya. Hampir sahaja tayar keretanya mahu terkena tembakan tersebut.
Dia segera menekan pedal minyak keretanya dengan lebih laju lalu menghubungi salah satu nombor ahli The RedBlack Lions.
"Kyle, ada suv hitam follow aku. Trace it and come quickly!" Arah Tengku Aiman dengan tegas.
"Okay Ray" jawab salah satu anak buahnya. Semua amak buahnya hanya memanggil Tengku Aiman dengan nama sahaja kerana dia sendiri yang menyuruh mereka untuk memanggilnya begitu.
Tengku Aiman mengeluarkan sepucuk pistol berwarna hitam emas miliknya sebagai langkah berjaga-jaga.
Belum sempat orang di dalam suv hitam itu menembak tayar keretanya, Tengku Aiman sempat mengelak dan menurunkan tingkap keretanya lalu menembak kearah suv tersebut.
Bang
Bang
Suv hitam yang dipandu oleh musuhnya itu hilang kawalan apabila tembakan Tengku Aiman terkena tayar suv tersebut.
Sedang asyik Tengku Aina memandu sambil mendengar lagu "Die with a smile".
"..Like it's the last night..If the world was endingg..I'd wanna be next to youuu uuu..if the party was over and our time on Earth was through....uuuu.."
Belum sempat dia menghabiskan lirik lagu tersebut, dia ternampak sebuah kereta suv yang hilang kawalan dan merempuh pembahagi jalan lalu berpusing sebelum terbalik di atas jalan raya tersebut. Nasib jalan itu sunyi dan jarang kenderaan yang lalu pada waktu malam.
"Oh god!" Ucap Tengku Aina dan dia sangat terkejut dengan apa yang berlaku di hadapannya itu.
"Aduh, nak kena call polis ke ambulance ni tapii.." sambungnya lagi dalam kekeliruan. Tanpa dia sedari ada tiga buah kereta mewah datang berhampiran tempat kejadian tersebut dan dia amat mengenali kereta tersebut.
"Wait...macam familiar je semua kereta tu? Ish takkan la..."
Dang
Tengku Aina terkedu seketika apabila melihat gerangan yang baru sahaja keluar dari perut kereta tersebut.
"Aimann..." sepatah perkataan sahaja yang meniti di bibir Tengku Aina dan dia tidak menyangka bahawa jejaka yang didambakannya selama ini adalah orang yang sama berada di situ.
Tengku Afiq, Faliq Arden dan Kyle turut bersama dengan Tengku Aiman. Untung sahaja mereka berdua berada di Mansion ketika Tengku Aiman menelefon Kyle.
Mereka berempat turun dari kereta dengan pistol di tangan lalu menghampiri kearah suv hitam itu. Terdapat tiga orang di dalam suv tersebut dan kesemua mereka dalam keadaan cedera teruk.
Tengku Aiman mendecit. Hatinya sangat puas apabila melihat keadaan anak buah yang dihantar oleh musuhnya itu.
"You want to kill me huh?" Ucap Tengku Aiman dalam nada yang sinis dan jahat. Pandangannya tak ubah seperti binatang yang ingin menerkam mangsanya.
"Ray..please" rayu salah seorang daripada mereka.
"I cant hear you buddy? More louder please?" Jawab Tengku Aiman dengan nada perli sambil pistol miliknya bermain-main di muka anak buah musuhnya itu.
YOU ARE READING
The Greatest Love Of Tengku's [ SLOW UPDATE❗️ ]
Ficción GeneralLove story between Tengku Aiman Rayden ♡ Tengku Aina Elissa Jangan lupa vote, comment and share tau😘 • 30% of conflicts☠️ • 30% of romance🥵 • 25% of sad😪 • 15% of comedy🥳 Warning⚠️ - Harsh words🔞 - Matured scene🔥 - A lil bit of cringe🥴 - Gram...