Buk
Buk
Buk
Tumbukan demi tumbukan dikenakan kearah punching bag tersebut. Perasaan yang sama, rasa yang sama menghantui dirinya kembali. Hatinya bagaikan dihiris dengan belati yang tajam untuk kedua kalinya.
"Kenapa kau buat aku macam ni? Kenapa kau tipu aku Aina!!"
"Arghhhh siallllll kau Ryan!!"
"Kau memang bangsatt laaa sialll!!"
"Aku ingat kau dah mampos time tu. Tapi kau datang balik! Aku takkan sesekali biarkan kau rampas hak aku lagi. Shes already mine bastard!" Ucap Tengku Aiman dengan amarah yang membuak-buak.
Selang beberapa minit, Tengku Arash dan Faliq datang kearahnya. Mereka sudah tahu jika Tengku Aiman berada di dalam darkroom tersebut, mesti ada perkara yang buatkan jejaka itu hilang pertimbangan.
Darkroom merupakan salah satu bilik yang besar di mana mereka berlima dan juga ahli-ahli kumpulan mereka berlatih termasuklah tempat penyimpanan senjata-senjata rahsia yang sah dimiliki oleh mereka.
"Woi bro, kau okay tak? Asal aku tengok kau lain macam je?" Soal Tengku Arash.
"Ryan ex Aina" jawab Tengku Aiman setelah turun dari gelanggang tinju yang terdapat punching bag untuk ahlinya berlatih.
"What thee fff.....!" Ucap Faliq dan Tengku Arash serentak.
"Kau serius ahh?" Soal Tengku Arash yang masih tidak percaya.
"Kau nampak aku tengah buat joke ke bangang?" Bidas Tengku Aiman geram.
"What a surprise! Tak sangka eh dua-dua perempuan yang kau sayang bekas si Ryan tu" dengan selamba Faliq Arden melontarkan ayat maut kepada Tengku Aiman.
"Say it again. Aku make sure kau bisu lepas ni!" Ucap Tengku Aiman dengan wajah yang bengis lalu meninggalkan bilik tersebut.
"Alaa bebalnya kau ni Faliq. Dah tau mamat tu tengah kena sampuk aura setan. Kau boleh tambah lagi dengan ayat menyetan kau tu pehal?!" Bidas Tengku Arash dengan perlahan.
"Aduh lupalah, tak sengaja weh" ujar Faliq Arden lalu mereka berdua mengejar langkah Tengku Aiman dan keluar dari bilik itu.
"Bro..broo..aku minta maaf. Aku tak maksudkan pun. Kitorang nak jumpa sebab nak inform kau, malam sabtu nextweek kita ada dinner" ucap Faliq Arden lagi.
Tengku Aiman hanya diamkan diri. Matanya terkunci pada skrin laptop miliknya.
"Mann..dengar tak? Kau jangan tak datang pula giler. Mampos kitorang nanti kang Uncle Ghaz ingat kitorang tak inform kau pula" Sambung Tengku Arash yang geram dengan lagak Tengku Aiman.
"Korang ni memang takleh tengok aku tenang ke apa hah? Aku mengamuk, kau soal, aku diam pun korang nak pertikaikan juga? Bala apalah dapat kawan sial macam korang ni?" Bidas Tengku Aiman dengan pandangan tajam.
"Sukati kau je sialkan kitorang eh! Dah ahh Haris, jom blah" ajak Faliq. Dia tahu selagi Tengku Aiman dalam keadaan begitu, sia-sia sahaja untuk mereka bercakap.
Tut
Tut
Tut
"Hi Daddy!!!" Sapa suara budak kecil lelaki iaitu Ardeayan.
"Hi Little Hero Daddy" balas Tengku Aiman dengan nada yang ceria.
"Daddy..Deayan nak pergi jalan-jalan oleh ke? Deayan boshan la kat wumah.." ujar budak kecil lelaki itu dengan wajah yang cemberut.
YOU ARE READING
The Greatest Love Of Tengku's [ SLOW UPDATE❗️ ]
General FictionLove story between Tengku Aiman Rayden ♡ Tengku Aina Elissa Jangan lupa vote, comment and share tau😘 • 30% of conflicts☠️ • 30% of romance🥵 • 25% of sad😪 • 15% of comedy🥳 Warning⚠️ - Harsh words🔞 - Matured scene🔥 - A lil bit of cringe🥴 - Gram...