CHAPTER 18 《The Greatest Love of Tengku's》

54 4 3
                                    

Tok

Tok

Tok

"Little Princess, open this door"

"Yes..coming"

"Why Abang?"

"Nak ikut tak Abang nak pergi Airport. Ambil Ayah and Mama"

"What seriously Ayah and Mama dah balik ke? Omg of course nak ikut. Jap tau Adik siap-siap!"

"10 minutes only okay"

"Okie dokiee Abang" Tengku Firdaus hanya menggelengkan sahaja melihat gelagat adik bongsu kesayangannya itu.

Tengku Aina menuruni tangga satu persatu sampailah dia terlihat sosok jejaka yang dia kenali iaitu Ryan Weber.

"Ish kenapa Ryan ada dekat sini pula? Mana-mana aku nak keluar dengan Abang mesti je ada hishhhh..stresss laa akuu hmm!"

"Hi Elissa"

"Erm hi. You buat ape kat sini? Abang kata nak ambil Ayah n Mama kan?"

"Haah la tapi Ryan ikut sekali sebab Uncle Jun and Aunty Rose balik sekali"

"What? Uncle Jun and Aunty Rose balik Malaysia. Omgrr..dah lama Adik tak jumpa dorang" ucap Tengku Aina dalam nada ceria. Ryan yang melihat reaksi Tengku Aina terus tersenyum lebar. Walaupun dia pernah melukakan hati gadis kecil itu tetapi sedikit pun Tengku Aina tidak berubah dan tetap menyayangi serta menghormati Daddy dan Mommynya.

Walaupun hubungannya dengan Ryan agak kurang baik tetapi dia tetap menghormati dan sayang Daddy dan Mommy Ryan kerana ketika dia berada di bumi German, mereka berdua sudah seperti keluarga keduanya.

Ryan merupakan anak tunggal dan isteri Uncle Junaid, Aunty Rose sangat menginginkan anak perempuan tetapi dia tidak dapat untuk melahirkan anak lagi akibat beberapa komplikasi ketika melahirkan Ryan.

Jadi mereka menganggap Tengku Aina sebagai anak perempuan mereka dari usia kecil lagi dek Tengku Ahmad juga merupakan sahabat baik Uncle Junaid. Dari situ hubungan Ryan dan Tengku Aina bermula dari kasih sayang sebagai seorang abang yang kian bertukar kepada kasih sayang seorang kekasih.

"So shall we?"

"Okay lets go?"

Selepas 45 minit, akhirnya mereka bertiga sampai di Airport Kuala Lumpur.

"Ayahhhh..Mamaaa" jerit Tengku Aina apabila melihat kedua ibu bapanya yang baru sahaja tiba bersama ibu bapa Ryan Weber.

"Hi Little Princess Mama..rinduuunya anak manja Mama yang sorang ni hmm" Puan Sri Habibah terus memeluk anak bongsu kesayangannya demgam erat sekali.

"Dah lupa ke Ayah kat tepi ni?" Perli Tengku Ahmad apabila melihat isteri dan anak perempuannya seperti tidak mahu melepaskan pelukkan.

"Ish Ayah ni, mestilah Adik ingatt. I miss you so much Ayahhh" Tengku Aina terus memeluk Tengku Ahmad dengan erat juga.

"Mana Angah, kakak kembar dan Kakak Id? Dorang tak balik sekali ke?" Soal Tengku Aina pula.

"Tak baby, Nenek suruh dorang stay sana dengan dia. And Angah pula memang nak grow dia punya company dekat sana, thats why la yang lain pun ikut je" terang Puan Sri Habibah kepada Tengku Aina.

"Hm baguslah biar Nenek disiplinkan sikit dorang, tade la penat Fird dengan Along nak pantau dorang. Yang sorang ni pun dah macam jaga 10 orang perempuan" sampuk Tengku Firdaus.

The Greatest Love Of Tengku's [ SLOW UPDATE❗️ ]Where stories live. Discover now