Stemmen zou erg helpennn
Ik wordt wakker van de wekker. Naast mij hoor ik ook iemand bewegen. Ik zet het nachtlampje aan. Ik rek me eens goed uit.
"Lekker geslapen?" Vraagt Matthy met zijn ochtendstem. Ik voel de vlinders rondvliegen in mijn buik. "Ja, jij?" Vraag ik. "Ik ook wel" zegt hij. Ik pak mijn telefoon. Ik zie dat ik een hoop meldingen heb.
U bent toegevoegd aan 'Malgrat de Mar reis leerlingen'
Alleen beheerders kunnen berichten versturen
Mentor
Om 13:00 in de lobby. Ontbijtzaal is open van 8:00 tot 12:45 open. We gaan naar een waterpark dus neem zwemkleding mee! Smeer je ook goed in!Shit! We gaan zwemmen! Ik app mijn mentor wel even.
Leah(U)
Hey meneer, ik ben ongesteld dus ik kan eigenlijk niet mee zwemmen...Ik ben helemaal niet ongesteld, maar ik wil niet dat iemand mijn sneeën ziet. "Oh we gaan naar een waterpark! Kijk ik heb wat foto's! Het ziet er super vet uit!" Zegt Matthy enthousiast en hij laat wat foto's zien.
"Cool" zeg ik droog. "Wat is er?" Vraagt Matthy bezorgt. Ik zucht. "Ik ben ongesteld, dus ik kan niet mee zwemmen" Lieg ik. "Oh shit man, wat vervelend! Blijf je hier of ga je wel mee?" Vraagt hij. "Ik ga denk ik wel mee, maar ik ga me niet omkleden" Zeg ik.
Op dat moment wordt er op de deur geklopt. Ik sta op en doe de deur open. Daar staat de mentor van een andere klas. "Meneer van Leeuwen(mijn mentor) had mij het appje laten zien. Heb je alles bij je?" Vraagt ze.
"Ja hoor" Zeg ik. Zelfs als ik echt ongesteld was had ik het ook gewoon bij. "Oké. We kunnen leerlingen hier niet alleen achter laten dus je moet wel mee maar je hoeft niet per sé in het water. Er zijn ook nog andere die niet mee kunnen zwemmen dus je bent niet de enige" Zegt ze. "Oké bedankt!" Zeg ik.
"Geen probleem, oh ja en je hoeft je dus ook niet per sé om te kleden" zegt ze. "Oké is goed" en ik sluit de deur. Ik loop weer terug naar Matthy.
"Wie was dat?" Vraagt hij. "Mevrouw van Veen" Zeg ik. "Wat kwam ze doen?" Vraagt hij. "Ze kwam even zeggen dat ik wel mee moet maar me niet per sé hoef om te kleden" Zeg ik. "Oh oké" Zegt hij.
"Ik ga me wel even omkleden" Zegt hij en hij loopt naar de badkamer. Ik ga ondertussen mijn kast inruimen. Ook pak ik alvast een setje voor vandaag.
Matthy komt de badkamer weer uit. "Dan ga ik nu even" zeg ik en ik loop naar de badkamer. Ik doe hem op slot en doe mijn trui uit waarin ik heb geslapen.
Ik kijk even naar mijn sneeën. Het is maar goed dat ik niet hoef te gaan want ze vallen erg op! Ik doe een croptop aan met lange mauwen natuurlijk. Ik heb geen sneeën ofzo op mijn benen dus ik doe een kort broekje aan.
Ik doe de deur weer van het slot. "Ik ben omgekleed dus je kan gewoon binnen komen" Zeg ik tegen Matthy. "Oké, ik kom er zo aan" Zegt hij.
Ik ga beginnen met mijn skincare routine. Als ik klaar ben komt Matthy binnen. Ik ga mijn make-up opdoen en Matthy kamt zijn haar.
Na mijn make-up doe ik wat sieraden om en kam ook nog even door mijn haar.
"Ik ben klaar! Kunnen we gaan?" Vraag ik aan Matthy. "Ja!" Zegt hij en we lopen de kamer uit.
In de ontbijtzaal gaan we bij de jongens zitten. "Heb je je bikini daaronder aan?" Vraagt Milo aan mij. "Nee, ik kan niet mee zwemmen" Zeg ik. "Oh waarom niet?" Vraagt Raoul. "Ik ben ongesteld" Zeg ik zachtjes. "Oh vervelend" Zegt Raoul. Ik knik
"Ga je mee Leah?" Vraagt Matthy. Ik knik en loop met hem mee. Het is een lopend buffet.
Matthy en ik pakken wat te eten en lopen dan weer terug. We kletsen gewoon nog wat en dan gaan we weer terug naar onze kamer.
We poetsen nog even onze tanden en dan moeten we al weer naar de lobby.
"Oké iedereen is er. We gaan dadelijk dus naar het waterpark. Daar gaan we met de tram heen. Als we bij de halte aankomen waar we instappen zullen we nog vertellen bij welke we eruit moeten" Zegt onze docent. We volgen haar naar de halte.
Sorry mensen maar ik heb het gewoon zo druk. Ik heb bijna toetsweek dus dan kan ik wel weer meer uploaden maar nu moet ik daar dus voor leren en heb ondertussen nog gewoon lessen enzo dus ja dat. Ik weet niet wanneer ik weer kan uploaden maar op z'n laatst komende maandag.
780 woorden
JE LEEST
The smile you give me
FanfictionLeah gaat naar een nieuwe school, omdat haar ouders wouden verhuizen. Leah zorgt thuis vaak voor haar broertjes en zusjes waardoor ze weinig tijd heeft voor andere dingen. Haar ouders ziet ze bijna nooit, die zijn altijd aan het werken, ze kan dus w...