Stemmen wordt gewaardeerdddd
"Dat niemand je mag" Zegt Amber lachend.
Laat niks merken! Laat niks merken! Laat niks merken!
"En waarom zou niemand mij dan mogen volgens jou?" Vraag ik boos. "Omdat je echt fucking pick me bent!" Zegt Amber boos.
Ik schrik van een arm die om me heen slaat. Het is Matthy. "Wat is er aan de hand?" Vraagt hij.
"Hoezo doe ik dan pick me?!" Roep ik boos. "Denk eens zelf na! Je slaapt met een jongen op de kamer!" Roept Lotte. "Dat kon ze toch niet kiezen" zegt Matthy. Hij neemt het voor me op!
"Ze hangt de hele tijd met jou en je vrienden rond!" Roept Amber. "Is daar iets mis mee dan?" Zegt Matthy weer. "Dat is fucking pick me!" Roept Amber. "Ze is de hele dag bij jou! Dat jij niet helemaal gek van d'r wordt!" Roept Lotte.
"Matthy is niet zo fake als jij! Jij slaapt met een ander meisje op de kamer waarmee je eerst totaal geen klik mee had en nu zijn jullie besties en heeft zij jou waarschijnlijk allemaal slechte dingen over mij verteld die helemaal niet kloppen!" Roep ik.
"Zo is het niet gegaan! Jij gaat met een jongen op de kamer slapen, vervolgens praat je niet meer met me en ben je alleen nog maar met Matthy, terwijl je weet dat ik hem leuk vind!" Roept Lotte. Ik schrik. Matthy ook. "Dat heb je me nooit verteld" zeg ik nog in shock.
"Oh echt wel! En doe nou niet alsof je van niks weet want dit is precies de reden dat ik niet meer met je omga!" Roept Lotte nog net zo boos. "Lotte, je hebt het me echt nooit verteld!" Zeg ik om mezelf te verdedigen.
"Jawel, alleen jij luistert nooit want je bent toch alleen maar met jezelf bezig!" Roept Lotte weer.
"Ik luister altijd! Omdat ik een goede vriendin wil zijn! Daar zal je een voorbeeld aan moeten nemen!" Roep ik boos.
"Een goede vriendin blijft, hoe leuke jongen er ook is!" Roept Amber.
"Ik probeerde nog gewoon contact te houden! Lotte verbrak het!
Na school toen we de kamerindeling hadden gekregen fietste je met ons mee. Lotte ging toen een andere weg nemen zodat ze langer met jou kon fietsen! Terwijl ze eigenlijk normaal nog een stuk met mij mee fietst.
Lotte is niet het probleem, dat ben jij! Door jou wilt ze nu niks meer met mij te maken hebben! Ik weet niet wat je over mij hebt verteld tegen haar, maar ik weet zeker dat het nergens op slaat!
Je was gewoon jaloers op me dat ik altijd in de les naast iemand kon gaan zitten en jij niet omdat je toch geen vriendinnen had!" Roep ik boos.
"Waar zijn jou vriendinnen nu dan?" Vraagt Lotte aan mij. "Ik heb liever geen vriendinnen dan een zo fake als jij" Zeg ik.
Amber loopt boos op me af en haalt uit om me te slaan.
Matthy pakt haar arm vast. "Dat dacht ik dus ff niet" Zegt hij. Hij neemt het weer voor me op!
"Ah, moet je liefje je komen helpen?" Zegt Amber. "Ah zielig hè, maar weet je wat nog zieliger is. Dat jij niet zo iemand hebt" Zeg ik en ik loop naar haar toe en haal uit en raak haar vol op haar wang.
"Jij rat!" Roept ze en ze slaat me terug. Matthy wou haar weer tegenhouden maar hij was te laat. Ze raakt me op mijn neus. Ik leg mijn hand op mijn neus. Ik geef haar nog een trap in haar buik.
"Leah! Stoppen nu!" Oh shit. Ik draai me om. Ja hoor, daar staat mijn mentor. "Wat is hier aan de hand?" Vraagt hij. Alsof hij dat nog niet kan zien!
Ik haal mijn hand van mijn neus af en kijk naar mijn hand. Er zit een hoop bloed op. Ik heb een bloedneus...
"Oh god, kom mee. Dan maken we het wel even schoon" zegt mijn mentor en hij pakt me bij mijn pols en sleurt me mee. Ook pakt hij Amber en zij loopt ook mee. Ik geef nog een vieze blik aan Amber en loop dan mee, Matthy volgt ons ook.
"Wat is er gebeurt Matthy?" Vraagt mijn mentor terwijl hij mij wat wc-papier geeft en Amber een icepack.
"Ik weet het niet precies maar ze hadden ruzie en dat liep een beetje uit de hand" Zegt Matthy.
"Nou ik ga wel jullie ouders bellen want dit kan echt niet!" Zegt onze mentor.
Even nog een omdat ik zelf eigenlijk stiekem ook niet kon wachten🤭
767 woorden
JE LEEST
The smile you give me
FanfictionLeah gaat naar een nieuwe school, omdat haar ouders wouden verhuizen. Leah zorgt thuis vaak voor haar broertjes en zusjes waardoor ze weinig tijd heeft voor andere dingen. Haar ouders ziet ze bijna nooit, die zijn altijd aan het werken, ze kan dus w...