15.

34 8 21
                                    

sziasztok kedveseim! 🌼

ezúttal a szakítás és a párkapcsolati dolgok lesznek jelen. a szerelemről már írtam, de most egy kicsit máshonnan közelítem meg a témát.

ha érdekel, görgess lejjebb!

jó olvasást! 💋

.

Miért, miért, miért akarunk mindenáron kapcsolatban lenni? Miért gondoljuk azt, hogy szinglinek gáz lenni? Miért akarjuk mindenképp megmutatni a világnak, hogy akkor vagyunk boldogok, ha valaki mellettünk áll? Miért akarunk randizni idegenekkel? Miért hitetjük el magunkkal, hogy kapcsolat nélkül szar az élet? Miért?

Az életet úgy kell felfogni, mint egy tortát. Egy nagyon finom, habos tortát. A férfiak és a szerelem csak a cseresznye a tortán. És a torta cseresznye nélkül is finom.

Vagy nincs igazam?

Éppen ezért nem értem azokat, akik azért érzik rosszul magukat, mert megcsalták őket. Mert szakítottak. Mert véget ért a rózsaszín köd.

Miért?

Ha elhagy téged, ő veszít. Ha vége lesz a kapcsolatotoknak, ő veszít. Ha nem beszél veled többet, ő veszít. Ha megbántott téged, ő veszít. Mindegy, mi történik, Ő veszít.

Nem kell rosszul érezned magad azért, mert valaki mást választott helyetted. Ki az a hülye, aki téged elhagy? Ki az a hülye aki ezer közül nem téged választ? Ki az a hülye, aki azt hiszi, hogy utána akár egy csepp könnyed is hull? Ki az a hülye?

Te vagy az, akiért a férfiaknak sorba kéne állniuk. Te vagy az, aki jobbat érdemel. Te vagy az, akire szükséged van. Te vagy az, akit hiba otthagyni. Te vagy a főnyeremény.

Meg kell tanulnod, hogy te vagy a lényeg. Hogy nem szabad összetörni, amikor valaki mást válasz. Nem szabad hagynod, hogy valaki játsszon veled. Nem szabad szomorkodnak azért, mert véget ért valami, ami nem volt igazi. Nem szabad hagynod, hogy rossz kedved legyen egy olyan ember miatt, aki nem érdemel meg téged.

És ez most nem az a süket duma, amit a legjobb barátnők mondanak egymásnak. Ezt én mondom. Szóval kérlek, figyelmesen olvass és jegyezd meg, amit látsz.

Nem vagyok férfigyűlölő. Tényleg nem. (ha az lennék, nem lenne ilyen sok fiú barátom, mint most.) Csak nagyobbra tartom magam, mint őket. Tisztelem saját magam annyira, hogy ne azzal foglalkozzak, kinek "kellek" és kinek nem. Nem futok olyanok után, akik nem érdemelnek meg.

Szóval ha én meg tudom ezt csinálni, akkor TE is.

Nem érdekes, hogy ki van kapcsolatban. Nem érdekes, ha más úgy gondolja, gáz, hogyha nincsen barátod. Nem érdekes, ha mindenki szerelembe esik, de te elvagy anélkül is. Nem érdekes, hogy más mit mond.

Egyedülállónak lenni a világ legjobb dolga. Azt csinálsz, amit szeretnél. Flörtölhetsz a bárban bárkivel. Táncolhatsz a buliban akárkivel. Igent mondhatsz, ha valaki meghív egy italra. Bárkit elvihetsz egy éjszakára. (már bocsánat hehe) Azt nézed meg az utcán, akit szeretnél. Válogathatsz majdnem 4 milliárd pasi közül. Akkor miért érdekel, hogy az az egyetlen egy szemét mit csinált veled?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 04 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ÉnidőWhere stories live. Discover now