Yazardan
"Mina teyze!"
Salonda oturmuş televizyon izleyerek cips yerken aklına Hyunjin gelmiş ve mutfağa doğru seslenmişti Minho. Mina ise işini bırakmış ve salona gelerek merakla sormuştu "bir şey mi oldu?"
"Hyunjin ne zaman gelecek?"
"Nişanlısının yanında şu an, ne zaman geleceğini bilmiyorum." Mina'nın konuşmasıyla birlikte zil çalmış ve kadın kapıyı açmıştı hemen. İçeri sinirle giren Felix ve hemen arkasından göz deviren Hyunjin'i görmesiyle kaşları çatılmıştı.
"Felix? Burada ne işiniz var oğlum?" Mina kapıyı ardına kadar açarak geçmeleri için kenara çekilirken Felix iç çekerek omuz silkmişti. İşaret parmağıyla Hyunjin'i göstererek "aptal oğlun yüzünden" demiş ve üzerine aldığı ceketi çıkarıp beline bağlamıştı.
"Hyunjin? Ben sana Felix'imi üzme demedim mi?"
"Aman. Yesinler Felix'ini." Hyunjin, ikiliyi kapıda bırakarak içeri girdi ve nerede olduğunu tahmin ettiğinden dolayı salona geçerek Minho'nun yanına oturdu hemen.
"Oğlum sıçtım ben."
"Ne yaptın yine?" Minho'nun alayla ve 'sen salaksın' bakışları atarak sorduğu soruyla gözlerini devirmiş ve "bu sefer ben bir şey yapmadım" demişti. "Müstakbel karım erkekmiş."
"Ne?" Dedi Minho gülerek. "Kafan iyi heralde. Yoksa bensiz içmeye mi gittin? Şerefsiz."
"Oğlum ciddiyim ben. Gelince görürsün şimdi." Hyunjin kollarını göğsünde bağladığı sırada Felix, Mina teyzesiyle birlikte salona girmiş ve Minho kaşlarını kaldırmıştı.
"Hyunjin bir göz doktoruna görün istersen. Kız işte."
"Çıldıracağım şimdi." Felix sinirle soluyarak salondan çıkmış ve şansına denk geldiği mutfağa girmişti. Minho ise gözleri kocaman açılmış bir şekilde arkasından bakakalmıştı.
"O ne sesti lan öyle?"
"Dedim sana erkek diye." Minho'nun şaşkınlığı üzerine bilmişçe konuşarak arkasına yaslandı Hyunjin. Ayakta dikilen Mina ise gözlerini Hyunjin ve Minho'ya dikmişti.
İkilinin karşısına geçti Mina. İşaret parmağını ikiliye doğru sallarken "Felix'i üzen olursa bir daha gözüme gözükmesin" demiş ve Felix'in arkasından mutfağa geçmişti.
Kıkırdadı Minho. "Adı Felix'mi?" Diye sorduğunda Hyunjin kafasıyla onaylamış ve ağlamaklı birkaç ses çıkarmıştı.
"Ben ne yapacağım şimdi? Hiç bir erkekle birlikte olmadım ki."
"Sanki ben her gün bir erkekle çıkıyorum." Minho'nun gülerek konuşması üzerine eline geçen yastığı arkadaşının kafasına fırlattı Hyunjin. Bugün neden her şey sinirlerini bozuyordu?
"Yapacak mısınız?" Minho'nun fısıldayarak konuşmasıyla Hyunjin anlamazca baktı ona.
"Ne yapacak mıyız?" Hyunjin'de ona uyarak fısıltıyla konuştuğunda Minho sırıtmış ve "anlarsın ya" diyerek göz kırpmıştı.
"Amına koyayım senin." Dedi Hyunjin annesinin duymaması için kıstığı sesiyle. "Ben daha bir erkekle nişanlandığımı sindirememişken sen kalkmış sikişecek misiniz diye soruyorsun."
"Ne var oğlum?" Dedi Minho arkasına yaslanırken. "İyi tarafından bakarsan artık bekar sayılmazsın."
"Sabır dileniyorum Tanrım." Hyunjin kafasını koktuğun kolçağına vururken mutfağa doğru seslendi Minho. "Mina teyze oğlun delirdi!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Erkekmiş / Hyunlix
Fanfiction"İnanmıyorum, erkek olamazsın sen. Bu güzellikte bir erkek olamaz." Adım adım ona yaklaşmış ve tam karşısında durmuştum. Bir anlığına aklıma birkaç saat önce onu öptüğüm kareler gezinirken çenesinden tuttum, bana bakmasını sağlayarak yüzünü yüzüme h...