🛡️ 11. Bölüm

186 32 6
                                    

2 gün sonra

Felix'ten

Giyememiştim... Alışverişe gittiğimiz günden sonra sürekli Jisung'un aldıklarını giymeyi erteliyordum utancımdan. Hem diyelim ki giydim, ya Hyunjin beğenmezse? Saçma bulursa? Jisung, Hyunjin'in hoşuna gideceğini söyledi ancak kaygılarım vardı doğal olarak.

Gerçi Hyunjin'de son iki gündür daha fazla temas kurmaya başlamıştı benimle. Seveceğine dair umudum biraz daha artmıştı bu yüzden. Yanına oturduğumda kolunu omzuma atıyor, saçlarımı karıştırıyor ve en ama en önemlisi benim uyuduğumu sanarak geceleri bana sarılıp uyuyor! Sarılarak!

Kollarının verdiği sıcaklık hissi o kadar güzel ki... Bir evden daha fazlasını hissettiriyor bana. Güvende, huzurlu, mutlu oluyorum onun kolları arasındayken. Bu duyguyu hiçbir şeye değişemezdim bundan sonra.

"Nereye daldın öyle? Canım sıkıldı suspus oturmaktan."

Jisung'un söylenemesi bütün düşüncelerimi alt üst ederken bıkkınlıkla nefesimi vermiş ve 'bilmiyorum' anlamında omuz silkmiştim sonrasında. Hyunjin ve Minho salonda PlayStation oynarken bende Jisung'u çağırmış, odamda boş boş oturmuştuk öyle. Yapacak bir şey bulamıyorduk.

"Abim Minho'yla tanışmak istiyormuş."

"Niye? Chris hyung Minho'yu nereden tanıyor?"

"Şey..." Jisung dudaklarını büzerek yatak başlığına sırtını yaslamış ve "Minho'yla yazışırken mesajlaşmalarımızı gördü." Demişti. "Başta kızdı ama eğer Minho'yla tanışırsa belki onunla konuşmama izin verirmiş."

"E bir grup kuralım o zaman. Oradan hem sen konuşmalarına dahil olursun hemde bir sorun çıkarsa araya girer tartışmaya engel olursun."

"Bu harika fikir! Grubu sen kur o zaman."

Telefonumu elime almış ve duraksayarak tekrar dönmüştüm Jisung'a. "Changbin hyung ve Seungmin'i de almalı mıyım?"

"Al al. Seungmin ve Changbin hyung olursa daha sakin olur. Hem Jeongin'imi de al gruba."

"Tamamdır." Çok kısa bir sürede grubu kurmuştum bile.

Lee Felix, 'Felix ve digerleri' adlı grubu oluşturdu


Jisung
🙄

Chris
Bu grup nereden çıktı

Felix
Gotunden/
Oylesine hyung

Seungmin
Benim burda ne isim var amk

Changbin
+1

Jisung
İsiniz yok sadece sakinleştirici gorevi goreceksiniz siz

Chris
Jisung?

Jisung
Hyung?

Changbin
Seungmin?

Seungmin
Kesin be

Jeongin
A bı grup daha
Bu da 38. Grup oldu

Felix
Bi dur Jeongin
Simdi
Herkes güzel güzel tanisacak tamam mi?

Changbin
Merhaba Seungmin maymun oldum

Jeongin
Maymun?

O Erkekmiş / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin