Hyunjin'den
Felix'in ailesinin evine geldiğimiz gibi uykulu bir şekilde içeri geçmiş, duvara yaslanarak uyuklamıştım bir süre. Çok uykum vardı ancak uykumu almıştım? Yine de gözlerim isteğim dışı kendini kapanmaya zorluyordu.
Felix babasının boynuna atlamış sarılırken yandan bir bakış atarak esnemiş, yaslandığım duvarın dibine çökerek gözlerimi tekrar kapatmıştım. Ben burada ne haldeyim umrunda değil tabii Felix beyefendinin. Babasını görünce etrafındaki herkes hayalet oluyor sanki.
Birkaç saniyenin ardından saçlarımda hissettiğim elle gözlerimi hafiften aralayarak bana gülümseyen gözlerle bakan Haesu teyzeyi gördüm. Yataktan çıktığım gibi buraya geldiğimdan dolayı saçlarımı taramamıştım ama Haesu teyzem sağ olsun düzeltti hemen.
"Dün gece uyuyamadın mı?"
Sorduğu sorusuna karşılık "uyudum." Diye mırıldandığımda Felix gülerek yanıma geldi. Hayret sen babandan ayrılabiliyor muydun ya?
"Yorulmuştur anne." Neden gülerek söylediğini bilmesem de tekrar bana dönmesiyle "odamda uyumak ister misin?" Diye sormuştu. Normalde bu teklifini reddetmezdim ancak zaten buraya sık gelmiyorduk. Geldiğim zamanda uyumak istemiyordum.
"Gerek yok iyiyim böyle."
"Uyusan daha iyi olur oğlum böyle gezilmez ki." Haesu teyzem çok haklı. Çok ısrar ettiniz kabul edeyim bari ayıp olmasın.
"Olur o zaman." Felix ellerimden tutarak kaldırdı ayağa. Peşinden ilerleyerek odasına girdiğimizde o eşsiz kokusu etrafımı sarmış, ister istemez bir gülümseme yerleşmişti dudaklarıma.
"Ben uyurken sen ne yapacaksın?" Yatağa girerken sorduğum soruyla göz kırpmış "tabii ki de babamla vakit geçireceğim." Diyerek üstümü örtmüştü.
"Babanı benden daha çok seviyorsun değil mi?"
"Ne alaka ya?"
"Yok yok biliyorum ben. Git babanın yanına."
Oflayarak koluma vurmasıyla omuz silkmiştim. "Pislik yapma Hyun."
"Git uyuyacağım ben."
"Hey, bir de trip mi atıyorsun?"
Evet.
Canım trip atmak istemiş olamaz mı?
"Git yanımdan."
Örtüyü kafama kadar çektiğim esnada ellerini beline koyduğunu görmüştüm en son. Amına koyayım trip atmak çok zevkli bir şeymiş!
"Babama trip attığını söylerim bak."
"Anca git babana söyle zaten. Ben burada neysem."
"Seni sana mı şikayet edeceğim Hyunjin? Delirtme beni."
Örtünün altından sessizce gülerken birkaç saniye içinde örtü üzerimden çekilmiş ve gözlerim Felix'in gözleriyle kesişmişti.
"Bâtard."
"O ne lan?" Sorduğum soruyla bu sefer o gülmüş, üzerime çıkıp kasıklarıma oturmuştu hemen sonra. "Güzel bir kelime. İnsanlar sevdikleri için kullanıyorlar."
"O zaman sende mi bâtard oluyorsun?"
"Yok yok ben olmuyorum." Diyerek ellerini olumsuz anlamda salladı. Bahse varım söylediği kelime küfürdü.
"Yok yok sende oluyorsun."
"Ya Hyunjin sen bana piç mi diyorsun!?"
Bana kaşları çatık baktığı esnada gülme isteğimi bastıramamıştım elbette. O kadar gülmekten artık uyku diye bir şey de kalmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Erkekmiş / Hyunlix
Fanfiction"İnanmıyorum, erkek olamazsın sen. Bu güzellikte bir erkek olamaz." Adım adım ona yaklaşmış ve tam karşısında durmuştum. Bir anlığına aklıma birkaç saat önce onu öptüğüm kareler gezinirken çenesinden tuttum, bana bakmasını sağlayarak yüzünü yüzüme h...