Akşamın ilerleyen saatlerinde oldukça gürültülü geçen bir akşam yemeğinden sonra bebek ekmeğim Jeongin, annesi çağırdığı için evden ayrılmıştı. Chris, Hyunjin, Minho ve Changbin salonda birbirlerini tanımak amaçlı sohbet(!) ederlerken Seungmin Jisung ve ben ise salonun kapısından içeriyi gözetliyorduk. İçeriyi gözetlememizdeki amaç ise baş belası Seungmin'in bazı planlar yapmak için bize ihtiyaç duymasıydı.
"Ben içeri gidiyorum uğraşamam sizinle."
"Ya Felix bi dur yerinde."
Seungmin bana içeri gitmemem için tehditgar bakışlarını yollarken "sensiz olur mu Felix?" Diye sormuştu Jisung.
"En son seninle yaptığımız 'saçtığımız paralarımızı toplama' planını unutmadım Jisung. Hiç konuşma."
Yandan bir sırıtışla bana baktığı esnada gözlerimi devirmeden edememiş ve bir kez daha gitme girişiminde bulunduğumda Seungmin tarafından hafifçe itilip kalçamın üzerinde yere düşmüştüm. Ya bi bırakın beni amına koyayım!
"Bir daha gitmeye çalışırsan banyoya götürür küvete bağlarım seni."
"Daha yaratıcı fikirler mi düşünsen Seung? Çatıya götürüp baş aşağı sallandır istersen."
"Bak bu fikir daha güzelmiş."
Gözlerimi devirmekten artık gözlerim yerinden çıkacak diye korkuyordum resmen. Tamam anladık bensiz bir şey yapamıyorsunuz ama bu kadar da üstüme gelmeseniz mi acaba?
"Peki, plan ne söyleyin görevimi yerine getirip gideceğim."
Zoraki bir kabullenmeyle konuştuğumda gülümseyerek saçlarımı karıştıran Seungmin'e karşın öldürücü bakışlarımı göndermiştim ona. Sanki köpek seviyor orospu çocuğu!
"İşte şimdi aynı dilden konuşmaya başladın."
"Fark etmeden fransızca konuşuyordum da benim mi haberim yok?"
"Sus Felix. Şimdi planı anlatıyorum dikkatli dinleyin. Bugün bizde kaldığınız için doğal olarak Jisung Minho'yla uyumak isteyecek ve biricik korumacı sevgilim Chris buna izin vermeyecek. Yani kardeşiyle uyumak isteyecek. Fakat ben bunu istemiyorum!"
Sesini hafif yükseltmesinden dolayı içerdekiler duydu mu diye kapıdan bakarak kontrol etti, ardından devam etti konuşmasına.
"Bu nedenle Chris'i bir şekilde ikna etmemiz lazım ki Jisung'la birlikte uyumasın."
"Ben bu planı çok sevdim!" Jisung gözlerinden resmen kalp atarken sıkıntılı bir iç çekmiş ve "nasıl olacak o?" Diye sormuştum. "Chris'in Jisung'u gece boyunca içerdeki aç kurta bırakacağını sanmıyorum."
Jisung kaşlarını çatarak gözlerini kıstığında gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırmıştım. Ciddi göründüğünü sanıyordu ancak çok tatlıydı.
"Birincisi Chris değil Chris hyung diyeceksin. İkincisi Minho aç kurt değil tamam mı?"
"Hahaha komik şakaymış. Onda bir gecede 100 kez sikebilecek potansiyel var Jisung."
"Öhm hiçte bir kere."
"Susun susun burada konu benim." Seungmin'in araya girmesiyle gözlerimiz onu bulurken dikkatin üstüne toplanmasıyla gülümsemiş ve arkaya doğru savurmuştu saçlarını.
"Plana geçelim en iyisi. Büyük ihtimalle ben Changbin'le yatak odasında yatacağım için Chris kardeşinin odasında Jisung'la yatacak. Hyunjin ve Felix evli olduğu için onlarda misafir odasında yatacaktır. Geriye bir tek salon kalıyor ve orada da Minho yatar. Sizin görevleriniz ise şöyle olacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O Erkekmiş / Hyunlix
Fanfiction"İnanmıyorum, erkek olamazsın sen. Bu güzellikte bir erkek olamaz." Adım adım ona yaklaşmış ve tam karşısında durmuştum. Bir anlığına aklıma birkaç saat önce onu öptüğüm kareler gezinirken çenesinden tuttum, bana bakmasını sağlayarak yüzünü yüzüme h...