Bu bölümü topluluk ya da aile içersinde okumanızı önermiyorum canlarım💞İyi okumalar diliyorum.
Koltukta bekliyordum Kenan'ın gelmesini. Megan sayesinde kendimi oyuncak bir bebek gibi hissetmiştim. Eğlenceli bir şekilde alışveriş yapmış, saçımın güzel gözükmesi için tavsiyeler vermişti.Bugünün ilişkimiz için önemli olacak bir gün olduğunu biliyordum içimde iyi bir his vardı. Saçlarımı sevdiği gibi doğal halinde bırakmıştım üstüme ise tatlı şeyler giymiştim. Biraz abartarak en sevdiğim parfümümü sıkmıştım.
(Aşklarım ben böyle düşündüm ama siz başka şekilde düşünebilirsiniz💞)
Çiçek bahçesinden daha güzel kokuyordum ve beni bu beni çok iyi hissettirmişti. Soluk gözükmemek içinde dudaklarım ve yanaklarım için kullandığım tint özgüvenimi yükseltmişti.
Tek eksik olan şey sevgilimin evime gelmeseydi. Koltukta oturmaktan sıkılmıştım. Ayağa kalkıp salonumun camına doğru yöneldim.
Perdenin arkasından Kenan'ı beklemeye başladım. Bugün moralinin nasıl olduğunu merak ediyordum. Gününün nasıl geçtiğini öğrenmek için çok heyecanlıydım.
Kenan'ı zaman geçtikçe daha iyi tanımak ruhumu besliyordu. Her konuşmasında kendimi ona daha aşık buluyordum. Yeni bağımlılığımdı onun yüzünden sevgisine ihtiyaç duyan doyumsuz bir kıza dönüşmüştüm.
Sokağımı aydınlatan farlar gözümü almıştı. Çok geçmeden o aracın Kenan'ın olduğu anladım. Heyecanla perdemi çektim ve koridorumda bulunan aynaya koştum. Son kez saçlarımı kontrol etmek istemiştim. Fena gözükmüyordum. Üstümü de çekiştirdikten sonra hazır olduğuma karar vermiştim. Sadece mor olan gözaltımı da kapatmalı mıydım düşüncesi zihnimi bulandırmaya başlamıştı.
Ne yaparsam yapıyım asla gitmeyen gözaltlarım vardı. Hemencecik gözaltımı kapatıcım ile kapatmak istesem de bu düşüncem kapımın çalması ile sona erdi.
Hızlı adımlarla kapıya yöneldim ve açtım. İşte tüm alıcılığı ile karşımda Kenan Yıldız vardı. Parlak montlu sevgilim evime gelmişti sonunda.
"Hoş geldiniz beyefendi sizi içeri alıyım."
Harika bir Türk genci olduğu için ayakkabılarını çıkarttıktan sonra eve girdi. Eve girmesiyle dudaklarını dudaklarımda bulmam bir oldu fakat bu uzun bir öpücük değildi.
"Sadece bir gün oldu en son seni gördüğüm buna rağmen aklımdan çıkmadın." diyerek montunu çıkarttı ve askılığa astı.
"Sen de hiç benim aklımdan çıkmadın. Açsan buzdolabında yemeğim var yiyebilirsin.'' dediğimde arkama doğru yaklaştı ve ellerini omuzuma yerleştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Söğüt Ağacı|Kenan Yıldız
FanfictionUyarı: Bu hikaye küfür, +18 içerik ve yetişkin temalar içermektedir. Cinsellik ve alkol kullanımı gibi unsurlar yer almaktadır. 18 yaşından küçük okurlar için uygun değildir. Miray'ın sıradan bir gecesi, barda tanıştığı Kenan'la bir anda heyecan dol...