Bugün kalp krize geçirebileceğim gün olabilirdi. Kenan'la geçirdiğim geceden sonra ikimizde sabahın köründe kalkıp günlük hayatımıza geri dönmüştük. Yatağımda kalıp göğsünde uyumayı tercih ederdim ama hayatın acı gerçekleri beni kendime getirmişti.
Çok da yoğun olmayan derslerimden dolayı günümün kolay geçeceğini düşünmüştüm fakat yanılmıştım. Sabah kalktığımda çok da iç açıcı olmayan, boynumu kaplamış olan morluklarla karşılaştım. Sorunun boğazlı kazakla çözülebileceğimi düşündüm. Öyle de oldu fakat problemim Kenan yüzündendi. Kenan'ın ısrarı üzerine içime uzun kollu bir body ve termal çoraplar giymiştim. Havanın çok soğuk olduğunu bundan dolayı ekstra kalın giyinmemi istemişti.
Şansıma bugün hava normalden daha sıcaktı. Son bir kaç haftadır havanın aşırı soğuk olmasına rağmen bugünün güneşli olması şansızlıktı. Sevgili üniversitem de biz öğrencileri çok düşündüğünden ısıtma yalıtımını sonuna kadar açmayı unutmazdı.
Böylelikle ben cehennemde yanıyormuş hissi ile ders dinliyordum. Ellerim boğazıma doğru gidip kazağımı çekiştirmek için can çekişiyordum ama malum durumumdan zerre oynatamıyordum. Her ne kadar Kenan'a sövmek istesem bile kıyamıyordum. Sonuç olarak sadece beni düşünmüştü.
Derste konuşanları beynim algılayamıyordu. Hocanın dediklerini anlayabilmek için ekstra bir çaba sarf ediyordum ama nafileydi. Tek dileğim dersin sonlanması ve okuldan kaçmamdı. Cebimde olan telefonumdan gelen titreşim ile dünyaya geri döndüm.
Kenan: Okul çıkışı işin var mı?
Siz: Havale geçirip ölmezsem yok💞
Kenan: Özür dilerim 😭
Kenan: Üşümeni istememiştim
Siz: Aslında ev için alışverişe
çıkmam gerekiyordu
Kenan: İyi süper ders programını biliyorum ondan dolayı dersinin de az sonra biteceğini biliyorum. Birazdan yola çıkarım
Kenan: Sonra poşetleri de eve taşırırım. Yardımcı olurum ben sana
Siz: Bu iyiliğini unutmayacağım🥹
Telefonumu çantama koyduktan sonra hocaya dikkatimi tekrar vermeye çalıştım. Şansıma bu hafta için sorumlu olduğumuz konuları tahtayı yazıyordu. Amfidekilerin de yavaştan toparlanmaya başlaması ile derin bir nefes vermiştim.
'' Haftaya dersimizde görüşmek üzere ve lütfen söylediğim kısımları okuyun. Tartışarak ilerleyeceğiz çünkü derste.'' dedi hocam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Söğüt Ağacı|Kenan Yıldız
FanfictionUyarı: Bu hikaye küfür, +18 içerik ve yetişkin temalar içermektedir. Cinsellik ve alkol kullanımı gibi unsurlar yer almaktadır. 18 yaşından küçük okurlar için uygun değildir. Miray'ın sıradan bir gecesi, barda tanıştığı Kenan'la bir anda heyecan dol...