Geçtiğimiz altı ayda çok şey oldu
Ben bir yas tuttum, teselli buldum
Kovboy şapkalarını orta yerinden vurdum
Sanırsın tabancadan anlarım
Durdum bir de kendime doğrulttum
Annem çok ağladı, sırf bu sebepten
Kendime kıymaktan kendimi alıkoydum.-Sinem Sal
Bugün penceremden içeri dalan kuşun kanat çırpışına uyandım, rotasını yanlış tuttuğunu idrak edişindeki telaşı izledim. Birkaç tüyünü yadigar bırakıp aralık perdeyi aşarak dışarı süzüldü.
Herkes ait olduğuna kanat çırpar, o göğüne ulaştı, ben ise hâlâ burada çakılıydım.
Sırtımı yasladığım yatak başlığı rahatsızdı, uyanalı çok olmuştu, giyinip odada volta attıktan sonra buraya çökmüştüm, dizlerimi kırıp yüzümü dizlerime bastırdım. Dün gecenin ferah hissi hâlâ ciğerlerimdeydi. Annemi görmüş olmanın sakinliği vardı.
Odanın kapısının kilidi iki kez çevrildi, duruşumu bozmadım. Kapı aralandı, Reyhan abla elinde bir tepsiyle hafif içeri uzandı ama girmedi.
"Gelebilir miyim?" Yüzünde tatlı bir gülümseme vardı.
Kafamı aşağı yukarı salladım, yavaşça içeri adımladı. Tepsiyi komodinin üzerine bıraktı.
"Size kahvaltı getirdim." Ellerini kavuşturarak yatağın köşesinde ayakta dikildi.
"Bana siz diye hitap etmene gerek yok." Derin bir nefes eşliğinde kirpiklerimi kırpıştırdım.
"Ama babanız öyle istiyor." Kendisinin öyle istemediği belliydi.
"Boş versene onu." Kafamı hafifçe öne uzattım. "Ne getirdin bana?"
Kocaman gülümsedi. "Pişi." Tepsiyi aceleyle yatağın üstüne bıraktı. Birkaç çeşit kahvaltılık küçük tabaklara sıralanmıştı.
"Of, hamur." Tabaktaki en büyük pişiyi alıp kocaman ısırdım. "Anneannem sıcakken üstüne toz şeker dökerdi, çok severdim." Ağzımdaki lokmayı bitirmeden konuşmaya devam ettim. "Bazense bahçede bulduğu otları kavurur içine doldururdu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gün ve Gece
Romance"Bana bu kadar zehir olacağına," Acar'ın tok sesi kulağına dolduğunda sırtı kasıldı. "Bal olsaymışsın ya." *** Kurgu yetişkin içerik ve olumsuz örnek olabilecek davranışlar içermektedir. Okuyacak olanlara duyurulur! Kapak Tasarımı: @hestianinkalemi...