Bir sevda zedeyim köhne kayıkta
Gönül anaforda can kayalıkta.
Temmuz güneşisin sen aralıkta
Bir sana tutkunum, bir sana düşman.
Ölüm mü bana yakındı, ben mi ona? Kayan yıldızlardan dilek hakkımı tüketmemiş olsaydım bugünü unutmayı dilerdim.
Göğsüme yayılan sıcaklık, tenimi karıncalandırıyordu. Korku ile Acar'ın gömleğine tutundum. Kasılı olan sırtı gevşedi.
Rüzgar esse, yaprak düşse işitilirdi. Sağır edici sessizlikte Acar karşısında adama baktı, öyle derin nefes aldı ki omuzları sarsıldı.
"Kahretsin! Şerefsiz."Silahını indirdi. "Akın." Öfkeyle elini karşındaki adamın ensesine attı. "Aklımı aldın, it."
"İltifat üstüne iltifat be abiciğim." Gülerek silahı Acar'a uzattı.
"Ne bok yiyorsun?" Acar silahı aldığı gibi kemerinin çıkıntısına yerleştirdi.
"Acil gel, demedin mi?" Elinin tersiyle burnunun ucunu kaşıdı.
"Silahlan mı dedim lan?" Acar kendi silahını bir türlü bırakmıyordu, bu hâl beni tedirgin ediyordu. Sanki soğuk namlı hâlâ tenime dayalıydı. "Kızı alacaktın sadece."
"Sen arka ormandan gel diyince ben bir mevzu olduğunu çaktım." Bana baktı, hafif bir baş selamı verdi.
"Mihrimah'ı al, arabaya gidin." Bileğimi kavrayıp beni sığındığım arkasından çıkardı. Elimi bileğime sarılı parmaklarının üstüne koydum, kafamı iki yana salladım. Gözlerim dolu doluydu.
"Sen?" Kendimi güvensiz hissediyordum, şu ortamda güvenebileceğim tek kişi maalesef ki Acar'dı.
"Geleceğim." Beni biraz olsun kendine çekti. Bileğimdeki elini yanağına yasladı. "Akın," dedi çaprazımdaki adamı işaret ederek. "Benim kardeşim. Ben gelene kadar seni koruyacak."
"Sen neden gidiyorsun?" Kardeşine baktım, ayakkabısının ucuna gözlerini dikmişti.
"Babanla konuşacağım. Seni rehin aldıklarını sandılar ama fark etmeleri uzun sürmez. O eve dönemezsin, bir süre seni güvende tutacağız." Kısık bir sesle kulağıma doğru konuştu, başparmağını elmacık kemiğine bastırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gün ve Gece
Romance"Bana bu kadar zehir olacağına," Acar'ın tok sesi kulağına dolduğunda sırtı kasıldı. "Bal olsaymışsın ya." *** Kurgu yetişkin içerik ve olumsuz örnek olabilecek davranışlar içermektedir. Okuyacak olanlara duyurulur! Kapak Tasarımı: @hestianinkalemi...