☆

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

- Nem tudom hogy kéne érezzek, Jisung. Tanácstalan vagyok. - temeti kezeit arcába.

Egy hét telt el, hogy Hong Kongban jártak. Még mindig nyomja Minhot, hogy lefeküdt Hyunjinnal, de ami méginkább kikészíti, hogy miután hazavitte, azóta kerüli őt a fiatalabb. Alig látta.

- Meg mintha nem is élnék. Kerül! - nyavalyog.

- Jaj, Minho! - csapja le a konyharuhát Jisung erőből a pultra - Olyan vagy mint egy óvodás.

- De azt mondtad, hogy mindent elmondhatok neked. - értetlenkedik - Tessék, itt van, szexeltem Hyunjinnal, és nem élveztem. Mi a faszért?

- Mert elhamarkodott volt. Nem gondoltál bele?

- De. De akkor is. Kényelmetlen a helyzet, mert... olyan, mintha... úgy érzem, mintha azt hinné rólam, hogy hasonló szándékaim vannak vele, mint Jongnak. Pedig aztán ez nem igaz.

- A legjobb lenne neked, ha most egy időre békén hagynád őt. - sóhajt a fiatalabb, teljes testtel a pultnak dőlve - Ne kergesd. Mert csak elijeszted. - mosolyodik el - Kell nektek a szünet, rendben? Ha meg csillapodtak a kedélyek, hívd őt el megint egy randira. Lehetőleg egy olyanra, ahol... nem faggatod ki az életét! - hirtelen förmed rá - Felmérted te egyáltalán, hogy mekkora sebet szakítottál ki neki?!

- Nem tudtam, hogy ilyen kurva szar élete volt! - vágott vissza.

- Dehogyis nem - hevesen indult meg felé a ronggyal -, csak kíváncsiskodtál! - csapkodni kezdte vele a kanapén ülő felet, aki csak alkarjával győzött védeni.

- Fejezd be! - kuncogja el magát. Lefogja Jisung kezeit, erre megálljt parancsolva - Inkább mesélj Chanról.

- Nem. - flegma fejet vág, s elfordulva a konyhába megy.

- Nem? Történt valami?

- Úgy viselkedik, mint aki nem akar kapcsolatot, csak alkalmit. - gesztikulál ingerülten, és tölt magának egy pohár vizet.

- Hogy érted ezt? - most már ő is föl kelt, és lassan botorkált Jisung felé.

- Ahogy mondom. Olyan, mintha nem érdekelném őt eléggé. Tök fasz velem. Egyáltalán nem járunk már randizni!

- Nem?! - lepődik meg. Se titkon egy kicsit örül neki, mert egyáltalán nem bírta Chant. Meg... így most hasonló helyzetük van. Ahogy tartják; a legszebb öröm a káröröm.

- Nem. Mindig csak...: ,,eljössz kocsimázni?" ,,eljössz hozzám?" ,,itt alszol?" ,,ott aludjak?"  Sosem: ,,eljössz velem randizni?"  - elvékonyítja hangját, kiparodizálva Chant - És nyilván az egésznek mindig szex a vége. És még csak nem is szerelemből tesszük. - sóhajt. Teljesen lehervadt az eddigi mosolya.

WINE • HyunHoOù les histoires vivent. Découvrez maintenant