Aurelie García'nın anlatımındanÇocuklarla apar topar ayrıldıktan sonra staja başlayacağım şirkete gelmiştim. Şimdi ise patronu dinliyordum.
"Tamam Aurelie senden bugün için istediğim Barcelona'nın yeni transferi Joao Felix ile röportaj yapman bugün için istediğim bu daha sonra da haberlerle uğraşırsın."
Ona başımı salladıktan sonra odadan çıkmış ve beni kapıda bekleyen kameramanın yanına doğru ilerlemiştim yanına vardığımda küçük bir tanışmadan sonra arabaya binmiş ve röportajı yapacağımız yere gelmiştik.
İkimizden arabadan indikten sonra bizi oradaki görevli karşılamıştı. Görevli,kimliklerimizi kontrol ettikten sonra ise içeriye geçiş yapmıştık.
Biraz daha ilerleyip sol tarafa döndüğümüzde Felix gelene kadar burda oturup dinlenebileceğimizi söyledikleri yere gelmiştik. İkimizde oturduktan sonra makyajımı tazelemek için ayağa kalkmış ve tuvaleti aramaya başlamıştım.
Bir yandan yürürken bir yandanda Ivan ve attığı mesajlarla uğraşıyordum. Ivan'ı seviyordum fakat o benden pek hoşlanmazdı. Her neyseydi.
Tam ona cevap vermek için klavyeme dokunduğum sırada sert bir yüzeye çarpmam ile geriye sendeledim derken bir el dengemi sağlayabilmem için beni tutmuştu bende bu sayede dengemi geri kazanmıştım.
Kaşlarım çatık bir şekilde kafamı kaldırdığım sırada onu gördüm.
Joao Felix
Bakışları endişe doluydu hızlıca bakışlarıyla bir yerimde bir şey var mı diye kontrol ettikten sonra bakışlarını gözlerime çevirdi ve gülümsedi.
Daha sonra ise elini uzattı
"Joao Felix."
Transtan çıktıktan sonra heyecan ve gerginlikle elini sıktım.
"Aurelie García bizde röportaj için sizi bekliyorduk."
Bana gülümsedikten sonra kolunu ileriye doğru uzattı.
"O zaman buyurun gidelim."
(Zaman atlaması)Hem kameran hemde ben eşyalarımı toplayıp kalkmıştık derken birinin bileğimi hafifçe tutmasıyla arkamı döndüm.
Felix
Kaşlarımı hafifçe çatıp ona bakarken o boştaki eliyle ensesini kaşıyıp konuşmaya başladı.
"Aslına bakarsanız..yani açık konuşmak gerekirse hoşsun yani güzelsin ve belki benimle bir kahve içmek istersin?"
Joao'nun çekingen bir şekilde söylediği şeye Aurelie hafifçe gülümsedi
"Evet neden olmasın..saat 7 gibi beni atacağım konumdan almaya gelebilirsin"dedikten sonra bileğini çekip kameranın arkasından gitmeye başladı.
-&-
Çerezlik bi bölümdü en kısa sürede Dora ve Lena'nın annesiyle alakalı sorunu çözüp final yapmak gibi planlarım var falan bu arada sizler nasılsınız🥺 beni özlediniz mi?
Açık konuşmak gerekirse şimdiye kadar ne olursa olsun bir şekilde sorumsuz davranmayi başarmış biriyimdir hatta bu nedenle annemle bir çok kez tartışmışızdır fakat yapabileceğim bir şey yok bu da benim bir özelliğim bunu ne kadar valeriyede vermek ya da yansıtmak istemesemde bir şekilde onda da ortaya çıktı. Ve son zamanlarda yani bölüm yazdığım son zamanlarda bir şekilde yazdığım bölümler bana yeterli gelmiyordu ve beni tatmin etmiyordu bu nedenle kendimi toparlayana kadar bir şeyler yazmayı bırakmam gerektiğini düşünmüştüm ve öyle de yaptım. Daha sonrasında ise okul,uyum sağlamaya çalışma ve mental sağlığımı,yaralarımı sarmaya çalışma derken ancak şimdi sizlerle buradayım. Belki sık bölüm atamam ama olabildiğince atmaya çalışırım.
Buraya kadar okuduğunuz içinde teşekkür ederim 🥺💞💋