Haber Muhabiri: "Ve son dakika haberlerinde, geçen haftaki yıkımın efsanevi Li Jing tarafından meydana getirildiği doğrulandı. Hepimizi kurtaran aşırı güçlü maymun hakkında hala sorular var. Yetkililer vatandaşları uyarıyor..."
Ekip Azure'un meditasyon salonundaydı. Lady Bone Demon Ay Keklerinden yerken televizyon izliyor, Wukong ise macerasını arkadaşına anlatıyordu.
Wukong: "Ben de "Orada dur, Li Jing" dedim. Ve Li Jing şöyle dedi: "Beni durduramazsınız! Ben çılgınııım!" Sonra asamı kaptım ve boom! Bu dev mekanizmayı ben yarattım!"
Wukong'un asayı yere saplamasiyla salonda küçük bir delik açtı.
Macaque: "Uh oh, görünüşe göre bir delik açmışsın, Wukong."
Wukong paniklemeye başladı.
Wukong: "Aman tanrım!"
Bir anda Chang'e salona girdi. Yorgun gibiydi.
Chang'e: "Az önce dükkanda dörtlü vardiya yaptım. Ve hiçbiriniz bana yardım etmek için gelmediniz bile..."
Lady Bone Demon keki yerken umursamazca arkadaşına baktı.
Lady Bone Demon: "Ah Chang'e. Biraz ara vermelisin gerçekten. Küçük bir ara kimseye zarar vermez."
Wukong da masum suratla kadına hak verdi.
Wukong: "Evet! Bir aranın kimseye zararı olmaz."
Bir anda Azure panikle bağırır.
Azure: "Dikkat edin!"
Maymunun üstüne lambalardan biri düşünce ekip endişelenmeye başlar.
Chang'e: "Evlat!"
Wukong: "Ben..."
Lambayı altın bir dumanla patlatarak çıkar.
Wukong: "Yenilmezim!"
Macaque: "Evet!"
Macaque sevinçle arkadaşına katılırken Chang'e bir iç çekti.
Chang'e: "Bak, Wukong, Monkie Kid'in güçlerine sahip olman, demek değildir ki-"
Üçlü Macaque'ın çıkardığı şeyi gördüklerinde korkudan nefesleri kesilir.
Macaque: "Wukong! Şuna ne dersin?"
Wukong'a doğru yarattığı gölgeli bir bazuka füzesi fırlatır ama maymuna bir şey olmaz.
Wukong: "Ben yenilmezim!"
Chang'e bıkkınlıkla iç çeker.
Chang'e: "Bak, evlat, artık bir süper kahramansın. İhtiyacın olan şey..."
Bir anda Macaque heyecanla onun sözünü kesti.
Macaque: "Bir pelerin! Belki bir logo, ya da bir karargah! Bazı araçlar, bilirsin işte, kötü adamları yenmene yardımcı olacak her şey!"
Chang'e: "Hayır, demek istediğim-"
Macaque: "Dövüş Sandığı... Üssüne!"
Asansörü açar ve ekip hayretler içinde onu takip ederler. Chang'e iç çeker.
Macaque: "Yeni takım üssümüze hoş geldiniz!"
Herkes hayranlıkla üsse bakıyordu.
Wukong: "Mac, bunu ne zaman yaptın?"
Chang'e: "Bunu nasıl yaptın?"
Lady Bone Demon Azure'un kulağına fısıldadı.
Lady Bone Demon: "Söyle bakalım Azure, sen de Wukong için gizli bir üs inşa etmiyor muydun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kral'ın Doğuşu (Takas AU)
FanfictionBu AU Temelde Wukong ve MK'in rollerinin değişimi ile alakalı bilmem kaçıncı takas AU'mdur. İyi okumalar :)