Son Yakın!

6 3 14
                                    

Wukong, Göksel Botları onu takip ederken müzik dinleyerek Megapolis'e geri döner . Bulutuyla dükkanın önüne inerken yaklaşmış olan tehlikenin farkında değildi.

Wukong: "Hey, hey! Bilin bakalım kim Monkie Kid'in eğitiminden dönüyo-"

Wukong, botların ona hırladığını görür. Botlardan biri onun önüne iner ve kükrer. Wukong çığlık atar.

Aniden Chang'e'in Yemek Kamyonu botlara çarpar. Wukong arkadaşlarını Yemek Kamyonunda, Distopik kıyafetlerini giymiş halde görür ve heyecanlanır.

Wukong: "Arkadaşlar! Vay! Çok harika görünüyorsunuz!"

Ama diğerleri onun kadar heyecanlı veya mutlu değildi.

Macaque: "Evet, yani sen uzaktayken bazı şeyler oldu. Biraz yoğun şeyler..."

Wukong bunu tam anlamamış gibiydi.

Wukong: "A-Ama sizi adamlarımdan birine bıraktım!"

Lady Bone Demon alaycı bir tavırla yanında oturan klona döndü.

Lady Bone Demon: "Ah, çok faydalı oldu."

Yedek klon sadece omzunu silkti.

Yedek Klon: "Sana ne söyleyeceğimi bilmiyorum dostum."

Ardından Yedek Klon altın bir tozla patladı.

Wukong: "Peki ne oldu?"

Macaque: "Peki, sen gittikten sonra..."

Lady Bone Demon boğazını temzilerken maymunun lafını böldü.

Lady Bone Demon: "İzin verirsen?'

Macaque sinirle inlerken Lady Bone Demon zafer kazanmış bir ifadeyle gülümseyip dramatik bir şekilde anlatmaya başladı.

Lady Bone Demon: "Sen gittikten sonra Göksel Botları saldırdı. Ama öncekinden farklıydılar, daha güçlüydüler. Bütün bunların Li Jing'in kendisine bağlı olduğuna inanıyoruz. Wukong, o her şeyi fethetti."

Wukong ciddiyetle kaşlarını çattı.

Wukong: "Nerede o? Li Jing nerede?'

Azure: "Emin değiliz. Ancak dağdan oldukça korkutucu sesler geliyor."

Herkes dağa korkuyla bakarken Wukong kararlı bir şekilde kaşlarını çattı ve ardından kamyona atlayıp oraya doğru yola koyuldular.

==========

Li Jing tatmin ve mutluluk dolu bir kahkaha atarken şehirde acı gören insanları izliyordu, gözleri boş bir turuncu renkte parlıyordu. Sırtında da içinde bir sürü turuncu enerji olan bir kapsül vardı.

Li Jing: "Bakın nasıl da korkup kaçıyorlar! Bu güçle, Büyük Haberci bile beni durduramaz!"

Li Jing gülmeye devam ederken Ne Zha da babasına katıldı.

Ne Zha: "Evet, Baba. Sonunda şehrin yöneticileri olarak hak ettiğimiz yeri almayı başardık!"

Red Son gülerken bir anda gelen bir bildirimle bu zafer anı söndü. Aile Wukong ve ekibinin Flaming Foundry'ye doğru ilerlediği bir videoyu izlerken Li Jing aniden Wukong'u görüntüsü Monkie Kid olarak zihninde belirtti ve bu onu öfkelendirdi. Üstelik fısıltı bu işleri hiç iyi bir hale getirmiyordu.

Fısıltı: "Bu o mu? Bu Monkie Kid."

Li Jing: "Monkie Kid mi! Beni yakalamaya ve bağlamaya geldi! O iğrenç maymunun bir daha zafer kazanmasına izin vermeyeceğim!"

Li Jing öfke ile bağırırken Leydi Yin arkada sadece şüpheyle kaşlarını çatmakla yetindi.

===========

Bir Kral'ın Doğuşu (Takas AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin