Long Xianjio

13 3 14
                                    

Wukong, Çiçek Meyve Dağında sinirle hem çekiçle duvara vuruyor hem de söyleniyordu. MK ise bulutuna yatmış onu izliyordu.

Wukong: "Biliyor musun, Monkie Kid, Cennete Eşit Büyük Bilge, tarafından eğitileceğimi öğrendiğimde, burada günde 12 saat duvarları çekiçleyeceğimi bilmiyordum!"

Wukong çekici kenara fırlatığında sinirden zıplamaya başlar.

Wukong: "Bunu neden yapıyorum ben?!"

MK hala gururla gülümserken konuşmaya başladı.

MK: "Ah, böylece güzel bir kahvaltı köşesi hazırlayabilmem için. Buraya biraz ışık getireceğim."

Wukong: "Ama benim Monkey King olmam gerekiyor. İnşaatçı Kral değil. Dövüş şeylerini bilmezsem kahramanlık işini nasıl yapacağım?"

MK asasını döndürdü ve maymun çocuğa altın renkli gözleriyle bakıp sinsice sırıttı.

MK: "Ah? Demek "dövüş şeylerini" bilmek istiyorsun, öyle mi? Bunun gibi mi?"

MK'in gözleri altın renginde parlıyor. Ardindan asasını fırlatıyor, Wukong son anda kaçıyor ve asa duvar resminde bir delik açıyor.

Wukong: "Ha? Vay canına."

Wukong hayranlıkla deliğe bakar, ardından gözleri parlamış ve dizleri üstüne çökmüş bir vaziyette akıl hocasının önüne gelir.

Wukong: "Evet, tam da bunun gibi. Artık biraz harikalik için hazırım ben."

MK alay edercesine gülmeye başladı ve elindeki asayı döndürüp halefine sırtını döndü.

MK: "Bak dostum. Bu işi aceleye getiremezsin. Oraya varacaksın. Sadece pratik yapmaya ihtiyacın var."

Wukong: "Ama bu pratik değil."

MK sinirle alnını ovusturur ve tekrar halefine döner.

MK: "Sana asla bilmen gerekmeyen bir şeyi öğretmeyeceğim, tamam mı?"

Wukong oflar ve hayal kırıklığıyla yere bakar. MK de buna iç çeker ve ardında tekrar gülümseyerek bir adım geri çekilir.

MK: "Tamam. Artık bu paha biçilmez, antik duvar resmi kendi kendini yok etmeyecek. Unutma: Vururken adım atacaksın."

Bir anda Wukong'un altında Macaque'ın gölgesi oluştu. Endişeli gözüküyordu.

Macaque: "Wukong, gerçekten yardımına ihtiyacımız var."

Arkadaşı ona gölgelerden bir ejderha gösterirken gösterirken Wukong heyecanla gülümsedi.

Wukong: "Şehre saldıran bir canavar mı? Bu çok korkunç. Lanet olsun."

Gölge kaybolduktan sonra Wukong akıl hocasına döndü.

Wukong: "Sanırım bunun yerine sıkıcı kahramanlık işleri yapmam lazım. Tamam hoşçakal."

Wukong hızlıca dağdan ayrıldı. MK ise bikkinlikla iç çekti.

=============

Wukong hızlıca Megapolis'e geri döner ve kaykayı bir yere çarparak arkadaşının yanına giderek.

Wukong: "Neyi kaçırdım?"

Macaque arkadaşına biraz sinirliydi.

Macaque: "Wukong, neden bu kadar uzun sürdü?"

Wukong: "Özür dilerim, özür dilerim, Monkie Kid bana sıkıcı şeyler yaptırıyordu. Kötü adam o mu?"

İki maymunun başlarının üzerinde uğursuz bir yeşil renket ejderha vardı.

Bir Kral'ın Doğuşu (Takas AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin