Wukong, Çiçek Meyve Dağı'nın bir yerinde MK ile birlikte antrenman yapıyordu. MK, halefindne saldırılarından kaçıyordu ve bunu yaparken sırıtıyordu. Bu kacismalar biraz daha sürdü, ardından MK kuyruğunu Wukong'un bacağına doladı ve onu Çiçek Meyve Dağı'nın içine fırlattı. Ardından maymun onun yanına indi ve asa gibi döndürerek onu yere oturttu.
MK: "Daha iyi. Çok, çok daha iyi. Bunu tamamen kavrıyorsun, dostum!"
Wukong umut ve parlamış gözlerle akıl hocasına baktı.
Wukong: "Cidden mi?"
MK de onaylarcasına başını salladı ve kollarını kovuşturdu.
MK: "Yani, mantıklı. Benden eğitim alıyorsun. Şimdi, sadece odaklanman üzerinde çalışmamız gerekiyor."
Wukong bunu duyduğunda hemen heyecanlandı ve hareketlendi.
Wukong: "Evet, odaklanma konusunda en iyisiyim."Odaklanmam üzerinde mi çalışacağız çalışıyoruz? Ben 1 numaralı Odak Adamıyımdır!"
MK maymun çocuğu kendinden uzaklaştırdı ve ona yan gözle baktı.
MK: "Ahh, 1 numaralı odak adam varsa o benim."
Wukong: "Ne?!"
Wukong inanmaz bir şekilde bağırd9 ve ardından cebinden küçültülmüş olan kitabını çıkarıp karıştırmaya başladı. Söylenirken MK'in karton mankenini devirdi ama MK atkada elinde erişte kasesiyle gülümsüyordu.
Wukong: "Kelimenin tam anlamıyla, tüm mirasın dürtüsel olman ve sorumluluklardan kaçmanla ilgili!"
MK: "İşte burada yanılıyorsun."
Wukong: "Koruman gereken tüm Ölümsüz Şeftalileri yediğin zaman?"
MK: "Çok uzun zaman önceydi."
Wukong: "Göksel Alem'deki herkesi rahatsız etmeye devam ettiğinde?"
MK: "Bu bir görüş meselesi."
Wukong: "Şey ile kavga ettiğin zaman-"
MK çocuğun ağzına şeftali cipslerden tıkar. Wukong şeftali cipsini yerken bıkkınlıkla akıl hocasına döndü.
MK: "İşte sorun tam da bu. Olumsuzluklar hakkında çok fazla stres yapıyorsun. Odaklanmak her şeyi algılamak ama sadece önemli olan tek şeye odaklanmaktır. Şu anda seninle konuşurken aynı zamanda rüzgarın hızını, havadaki nemi, avukatıma gönderdiğim 37 e-postayı, Monkie Kid: Animasyon Serisinin ilk 18 sezonunu ve asla ölemeyecek ölümsüz bir varlık olduğumu düşünen ruhumun içsel yankılanmasını hesaba katıyorum. Ve şuradaki böceği düşünüyorum. Ama..."
Maymunu tek koluna alıp ayağa kaldırır ve ona etrafı gösterip konuşmaya devam eder.
MK: "Odağım sende. Her şeyi algıla, ne yapmak istediğini seç ve sonra yap. İşte odaklanmak budur."
Wukong akıl hocasına parlayan gözlerle baktı ama aslında hiçbir şey anlamamıştı.
Wukong: "Kulağa... çok kafa karıştırıcı geliyor ve sanki sürekli dikkatin dağılıyormuş gibi."
MK metanetli bir şekilde halefine bakarken kaşlarını kaldırdı.
MK: "Ya da belki de sen gerçek odaklanmayı beceremiyorsundur?"
Wukong laf sokulduğunu hissedildiğinde dramatik bir şekilde sendeledi ama sonra inatla kaşlarını çattı.
Ona kanıtlayacaktı.
Wukong: "Kesinlikle odaklanabilirim. Her zaman odaklanabilirim! Aslında, yapacağım bir sonraki şey, şimdiye kadarki en odaklandığım şey olacak!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kral'ın Doğuşu (Takas AU)
FanfictionBu AU Temelde Wukong ve MK'in rollerinin değişimi ile alakalı bilmem kaçıncı takas AU'mdur. İyi okumalar :)