Bir Kral Doğuyor Part 1

26 5 32
                                    

Not: Lady Bone Demon'un ismi Baigujing'dir.

Lady Bone Demon: "Eski efsanelerle ilgili anlamanız gereken şey, hikayenin hiçbir zaman bitmediğidir. Belki çevrilecek sayfa kalmamıştır ama yolculukta her zaman daha fazlası vardır."

Bir köyde herkes huzurlu hayatlarını yaşıyordu, kimse gelmekte olan tehlikeli fark etmemiş gibiydi.

Lady Bone Demon: "Netherworld'den yükselen Li Jing saldırdı."

Gökyüzü yeşilimsi ve mavimsi bir renge bürünürken elinde pagodasıyla üstünde su yeşili ve beyaz renklerinde, siyah upuzun saçları ve sakaliyla Pagoda Taşıyan General ortaya çıktı.

Lady Bone Demon: "Kimse onu durduramadı, kimse direnemedi. Efsanevi Monkie Kid dışında."

Havada kahverengi saçlı ve kırmızı bandanalı bir maymun belirdi. Monkie Kid'in koyu siyah bir kuyruğu, görünür kulakları ve gözlerinin üzerinde soluk turuncu bir işareti vardı. Gözleri altın renginde parlıyordu. Üstünde kırmızı, altın ve turkuaz süslemeli beyaz bir zırh ve gri omuz zırhı giyiyordu.

Lady Bone Demon: "Monkie Kid büyülü asasını yakındaki bir dağı kaldırmak için kullandı. Li Jing'i altına sıkıştırdı. Monkie Kid, başka hiçbir varlığın kullanamayacağı asayla dağı mühürledi ve Li Jing'i sonsuza kadar hapsetti. Savaşın kazanılmasıyla Monkie Kid bir daha görülmeyecek şekilde ortadan kayboldu. Efsaneye göre asa hâlâ o dağın tepesinde bulunuyor, bu da dünyamızı kesin bir yıkımdan koruyan tek şey. Ve Li Jing'in gitmesiyle medeniyet, şu anda yaşadığımız muhteşem şehre doğru ilerleyebildi. Zarif kültürlerden, nazik sevgi dolu insanlardan oluşan bir dünya, beş yıldızlı mutfakla dolu bir şehir ve bunların hepsi Monkie Kid sayesinde."

Saçlarında beyaz çizgiler olan siyah saçlı kadın hikayeyi tekrar genç maymuna anlatırken gururla gülümsedi.

Kadının üstünde beyaz renkte bir gömlek vardı. Gömleğindeki düğmeler kemik şeklindeydi ve buz mavisi renkteydi ve gözleri mavi renkteydi.

Sun Wukong heyecanla yerinden sıçradı.

Sun Wukong ortalama bir insan büyüklüğünde antropomorfik bir maymundu. Vücudunu ve kuyruğunu kaplayan turuncu kürkü ve gövdesinde, yüzünde, kulaklarında, dizlerinde, ellerinde ve ayaklarında şeftali rengi bir derisi vardı. Başındaki kürk, görünümüne bağlı olarak ya geriye doğru taranmış ya da yukarı doğru dikilmişti. Yüzünde pembe kalp şeklinde bir işaret, çizgili kanatlı altın rengi gözleri ve kalın siyah kaşları vardı. Üstünde de siyah süslemeli ve kollu sarı bir cübbe ve turkuaz bir boyun atkısı giyiyordu. Kırmızı pantolonu, siyah ayakkabıları ve beyaz bir kemeri vardı.

Wukong: "Ah, bu çok iyi! Monkie Kid çok havalı! O kadar güçlü ve yakışıklı ki..."

Lady Bone Demon teslimatçı maymuna kıkırdadı.

Lady Bone Demon: "Ah, Wukong. Ve tüm Monkie Kid hikayelerini bildiğini sanıyorsun."

Wukong: "Ah, ama biliyorum. Monkie Kid'in bu izinsiz otobiyografisinde onun tüm hayatını kapsamlı bir şekilde belgeledim. Gerçekten sizin tarafınızdan yazılmış ve resimlenmiştir. Sanki onun bir taştan doğduğunu ve tatlı küçük maymun arkadaşlarıyla bir şelalenin arkasında yaşadığını biliyordum! Ve- ve- ve ah!"

Bir Kral'ın Doğuşu (Takas AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin