Wukong ve arkadaşı, Chang'e'in Kekleri dışına çıkar. Kara bir maymun motorundan indi ve kaskını çıkardı.
Maymunun Wukong'a benzer bir görünüme sahipti. Vücudunu ve kuyruğunu kaplayan koyu renkli kürkü ve gövdesinde, yüzünde, kulaklarında ve ellerinde ten rengi kürkü vardı. Altın gözlerinin üzerinde tüylü kırmızı bir işaret, belirgin bir kanadı ve gür siyah kaşları vardı. kıyafetleri sarı ve siyah ru'dan oluşuyordu, belinde siyah bir kuşak vardır. Üstünde sola çaprazlanmış kahverengi ve altın bir göğüs zırhı ve zırhlı bir etek vardı. Pelerine dökülen yırtık kırmızı bir atkı ve siyah ve altın çizmeler giyiyordu.
???????: "Başardım."
Wukong: "Mac!"
Macaque maymunun ellerinden tutup sarıldı.
Macaque: "Hımm. Orda başının dertte olduğunu gördüm ve sana yardım etmek istedim. Ama baya eğlenmişe benziyorsun."
Wukong: "Aslında orada neredeyse ölüyordum."
Macaque: "Ama ölmedin. O halde hadi bunu bir Monkey Mech oyunuyla kutlayalım!"
Atari makinesini işaret ediyor.
Macaque: "Yeni sinirli arkadaşını da davet edebilirsin."
Macaque alaycilikla sırıtırken Wukong somurttu.
Wukong: "Evet, aslında o beni öldürmeye çalışıyordu."
Macaque: "Peki bu durumda-"
Arkadaşına karanlık bir bakış atmak için dönerken elinde telefonunu çıkardı.
Macaque: "Nerede yaşıyor?"
Bir anda Chang'e ortaya çıktı. Yüzünde merak vardı.
Chang'e: "Wukong? Neredeydin sen? Bana neden birinin Chang'e'in Keklerine sıfır yıldız bıraktığını söyler misin lütfen?"
Wukong: "Ah! Oh evet. Yani, sanırım bu konuda şöyle oldu..."
Macaque masumca gülümsedi.
Macaque: "Vay, sıfır yıldız! Tebrikler! Hiç yoktan iyidir, değil mi?"
Chang'e, gülümseyerek maymun iblisine
Chang'e: "İşler pek öyle yürümüyor tatlım. Peki sen Wukong. Ben-"
Chang'e maymuna döner ama Wukong gitmiştir.
Chang'e: "Nereye gitti?"
Wukong kek dükkanına koşuyor.
Wukong: "Bayan Baigujing!"
Chang'e: "Ben sana soru sormaya çalışırken kaçma Wukong! Geri gel-"
Kapı kaplaması düşerek onun yolunu keser.
~~~~~
Beş arkadaş çatıdadır, ikisi masa oyunu oynamaktadır. Biri bir taşı hareket ettirir ve rakibi kaybeder.
Adam: "Ah, dostum! Tekrar olmasın!"
Kamera, Göksel botlar, botlarının ve zırhlarının yapıldığı Flaming Foundry'ye doğru kayar. Li Jing, Ne Zha tarafından yapılan yeni zırhı giyerek bir tahtta oturuyor.
Ne Zha: "Ve... bu da işi bitirir!"
Li Jing kalkmaya çalışır ama zırh çok ağırdı.
Li Jing: "Bu... ağır."
Ne Zha: "Bunun nedeni henüz çalıştırılmamış olmasıdır. Elbise enerji yaratmak için enerjiyi emer. Peki seni yeraltında tutan sihirli asadan daha iyi bir kaynak var mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kral'ın Doğuşu (Takas AU)
FanfictionBu AU Temelde Wukong ve MK'in rollerinin değişimi ile alakalı bilmem kaçıncı takas AU'mdur. İyi okumalar :)