Başka bir yerde, Li Jing ve Ne Zha yemek standında Ne Zha'ın özel yaptıkları "Ateş Topları"ndan satıyorlardı.
Ne Zha'nın Ateş Topları; baharatlı et veya sebzelerle dolu, gevrek dış kaplamaya sahip bir atıştırmalıktır.
Müşteri ise bu toplardan yemiş ama ağzı yanarken sinirle zile basıp duruyordu.
SSA (Sahil Mağazası Asistanı): "Yemeğiniz damak tadıma kalıcı olarak zarar vermiş olabilir!"
Ağzını açar ve ateş çıkar. Servis ziline defalarca vuruyordu.
SSA: "Neden bu kadar acılı bir şeyi satıyorsun ki?!"
Ne Zha onun elini durduruyor ve gülümsüyor.
Ne Zha: "Ah, sevgili müşteri. Baharat seviyesi hata değildi. Ben Ne Zha, mükemmel bir mutfak deneyimi tasarladım."
Bir tabloyu indirip gururla anlatmaya başladı.
Ne Zha: "Dikkatinizi buradaki tabloya yönlendirirseniz, baharat düzeyinin "Çok Sıcak"tan "CEHENNEM!"e kadar sıralandığını açıkça görürsünüz. "Çok Sıcak" siparişini verdin. Bu yüzden..."
Bu müşterinin sinirini bozmuştu.
SSA: "Ama en düşük olanı!"
Ne Zha: "Ah, sanırım babalarını utandıran küçük, değersiz, hayal kırıklığı yaratan tat alma duyularına sahip köylüler için Ateş Topları yapmak istemiştim. Bu kadar mı?"
SSA, Ne Zha'nın önlüğünün yakasını yakalıyor ve kendi yüzünü kendi yüzüne sokuyor.
SSA: "Bakın, müdürle konuşmak istiyorum"
Ne Zha buna kıkırdadı.
Ne Zha: "İyi, iyi. Bu senin cenazen."
Ona yöneticiye homurdanan Li Jing'i göstererdi.
SSA: "Ah, aslında damak zevkine ihtiyacım yoktu, bu yüzden hizmetiniz için teşekkür ederim, başarılı ve tatmin edici bir Yeni Yıl geçirmenizi dilerim."
Çığlık atarak kaçıyor ve bir kuş tarafında ardından ısırılıyor.
Ne Zha ise hayal kırıklığı ile yüzünü avuçladı.
Ne Zha: "Baba, şikayet eden her müşteriyi öylece korkutup kaçıramazsın. Bu harika bir şey için şansımız!"
Li Jing: "Harika mı? Ben Li Jing'im! Ne olmamı isterdin? Sokak Yemeklerinin Generali mi?"
Ne Zha huysuz olan babasını neselendirmeye çalıştı, kötülüğü bıraktıklarından beri Lotus Prensi babası ile iyi anlaşmaya çalışıyordu.
Ne Zha: "Peki, öyle mi? Demek istediğim, son zamanlardaki aşağılayıcı yenilginden sonra, tam da ihtiyacımız olan şeyin yeni bir başlangıç olduğunu düşündüm. Sadece sen ve ben birlikte çalışıyoruz, Baba ve Oğul! Kötü planlar yok, konuşan mürekkepler yok."
Li Jing travmadan dolayı sinirle homurdanirken Ne Zha gergince gülümsedi.
Ne Zha: "Üzgünüm, yeni yara."
Li Jing: "Yeter! Fetih olarak başarısız olmuş olabilirim ama aptal durumuna düşürülmeyeceğim."
Kuş robotu gelir ve arkasındaki tezgahı yok eder.
Ne Zha: "Ummm, baba?"
Li Jing bakmak için döner ve anında tüylere kapılır.
Ne Zha: "Baba!"
Bir Kuş Robot ona saldırıyor ve o onu yakmadan önce bir mücadeleye giriyor. Zehir vakası onun eline düşüyor. Koşar ve Lotus Jetinin örtülerini çıkarır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kral'ın Doğuşu (Takas AU)
FanfictionBu AU Temelde Wukong ve MK'in rollerinin değişimi ile alakalı bilmem kaçıncı takas AU'mdur. İyi okumalar :)