Eve Dönüş

18 3 97
                                    

Not: Macaque'ın ailesi tamamen sallasmasyondur.

Wukong ve Macaque dükkanın dışındaki Monkey Mech atarisini oynuyor, Azure ise altın maymuna tezahürat yapıyordu.

Macaque çok rahat bir şekilde oynuyordu, ama Wukong neredeyse tuşlara abaniyordu.

Macaque: "Düğmeye istediğin kadar bas, Wukong. Kadim Dörtnala Giden Öfke Gücümü asla yenemeyeceksin."

Azure: "Yukarı vur, yukarı vur!"

Wukong: "Deniyorum Azure. Tamam mı? Deniyorum, çalışıyorum."

Macaque zaferle gülerken yüzündeki sırıtış silinmedi.

Macaque: "Beni kimse yenemez!"

Macaque gölgesindeki anı değişikliği gördüğünde sırıtışı soldu.

Macaque: "Ah olamaz..."

Macaque gölgesiyle konuşmak için oradan ayrıldı. Azure gölgenin dediklerini tam olarak duyamadı fakat arkadaşının sesindeki endişe ve hayal kırıklığını seçebiliyordu.

Macaque: "Merhaba anne. Evet. Elbette. Evet anne."

Azure, gölge maymunun yüz ifadesindeki stresten dolayı endişelenir ve Macaque'ın yanına gider.

Azure: "Hey, iyi misin Macaque?"

Macaque bir anda aslanın sesini duyduğunda irkildi, ardından ensesini ovuştururken ayağa kalktı.

Macaque: "Evet. Sadece --"

Wukong, dostunun video oyunu avatarını döverken gülüyordu.

Macaque: "Ailem... Benim evde olmamı istiyorlar."

Azure: "Peki bu kötü bir şey mi?" 

Macaque: "Hayır. Ben ve ailem, biz--"

Wukong oyunu kazanmıştı. Tam zaferle kutlayacakken Macaque'ın ev alakalı bir şeyler bahsettiğini fark etti. Bu maymunu heyecanlandırdı ve hızlıca Macaque'ın yanına gitti.

Wukong: "Ah, Mac evinde pijama partisi mi var dedin?"

Macaque bunu duyunca paniklemeye başlamıştı. 

Macaque: "Ne? Hayır. Ailem--"

Wukong: "Pijama partisi!"

Ardından Wukong herkese sırtını döner ve sinsice ellerini ovusturur.

Wukong: "Her zaman Macaque'ın gizli gölge eşyalarıyla dolu gizli Karanlık Evi'nin içini görmek istemişimdir."

Ardından Wukong yavru köpek gözleri yaparlen Macaque'a yapışmış yalvarmaya başlamıştı.

Wukong: "Lütfen hadi? Lütfen, lütfen, lütfen, lütfen, lütfen?" 

Macaque bir iç çekti.

Bundan kesinlikle pişman olacaktı.

Macaque: "Pijama partisi."

Wukong zaferle gülümsedi.

Wukong: "Ah evet. Bu pijama partisi harika olacak. Biliyor musun? Maraton yapabilmemiz için Monkie Kid DVD'lerimi getireceğim."

Üçlü eve doğru giderken onları izleyen General Celestial Botunu fark etmemişlerdi.

Wukong: "Karanlık Ev, gizli gölge eşyalarıyla dolu."

=========

Leydi Yin bot aracılığıyla olanları izlerken sırıttı ve Macaque'ın evinin bir hologramini açtı ve içinden de sihirli gölge fenerine baktı.

Bir Kral'ın Doğuşu (Takas AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin