Kaos Anahtarı

6 4 13
                                    

Göksel Ailesinin saklandığı yerde, Göksel Botlar, hapishaneyi kazmaya devam ediyordu. Botlat bir fısıltı duyduklarında turuncu bir ruh fark ediyorlar. Bir patlama meydana geliyor ve botlar geriye doğru savruluyor. Aile hapishaneye yaklaştı.

Li Jing açmayı denedi fakat hapishanede bir mühür vardı.

Bu Pagoda Muhafizini sinirlendirmeye yetmişti.

Li Jing: "Beni kaderimden uzak tutan bir başka cehennem engeli!"

Karısı onu sakinleştirmeye çalışırken oğlu da sanki bir şey düşünüyormuş gibiydi.

Leydi Yin: "Sabret aşkım."

Li Jing: "Yeterince sabrettim. O güce ihtiyacım var!"

Leydi Yin elini hapishanenin üstüne koydu, ama gücüyle bile hapishane açılmıyordu.

Leydi Yin: "Bu hapishaneyi koruyan güç benim becerimin ötesinde. Eşit güçte bir eser olmadan yapabileceğimiz hiçbir şey yok. Kilidi açamayız."

Ne Zha sırıtarak raya girdi ve Astral Projeksiyon açtı.

Ne Zha: "Çok uzun sürmeyecek! Tek ihtiyacımız olan bir anahtar ve bak ne buldum."

Hologramda yılan şeklinde ve siyah ile turuncu renklerinde bir anahtar vardı.

==============

(Mayor bu AU'da Lady Bone Demon'un erkek kardeşi ve krallardan biri olan Kral Yama'dır. Saçları beyaz ve gözleri turuncu ile mavidir)

Chang'e'in Keklerinde ekip, Kral Yama'nın küçük bir podyumdan konuşmasını izliyordular.

Kral Yama: "Bu muhteşem katılım için teşekkür ederiz."

Macaque arkadaşına kıyasla çok heyecanlıydı hatta sandalyesinde bile duramıyordu.

Macaque: "Woo-hoo! Monkey King için alkış! Şehrin kahramanı!"

Kral Yama: "Vali olarak güzel şehrimizin anahtarını Monkey King'e veriyorum."

Wukong ona verilen yılan şeklinde olan anahtarı aldı. Garip görünüşünden dolayı Wukong bunun amacını anlayamamıştı bu yüzden valiye döndü.

Wukong: "Bu anahtar tam olarak ne işe yarıyor?"

Kral Yama: "Ah, buna bayılacaksın. Her şeyi açma gücü var!"

Macaque heyecanla onların yanına geldi.

Macaque: "Ah, herşey mi? Yavru ördeklerle dolu bir evcil hayvan dükkanı gibi mi?"

Kral Yama: "Evet. Veya bir aslan kafesinin kapısı veya bir kalenin kapısını, hapsedilmiş bir mistik güç kaynağının. Her ne istersen! Bugün hiçbir yanlış yapamazsın. Ben hepsine izin veriyorum. Çünkü ben valiyim!"

Kral Yama manyakça güldü ve turuncu dumanlar eşliğinde ortadan kayboldu.

Macaque: "Hah. Bunun aslında vali olmadığını düşünmeye başlıyorum."

Ama Wukong buna takılmak yerine elindeki yılan şeklinde olan anahtara bakıyordu.

Wukong: "Vay be. Her şeyi açabilecek bir anahtar."

Wukong ve Macaque önce birbirlerine bakıp sırıttılar, ardından da dışarı çıktılar.

Önce oyun salonuna gidip oyun oynadılar ama ikisi de kaybetti. Wukong ekrana baktığında yılan şeklinde bir anahtar deliği gördü. Wukong buna sevinerek anahtarı oraya soktu. Anahtarın ucu karta dönüştü ve ardından ikisi de kazanırken oynamaya devam ettiler.

Bir Kral'ın Doğuşu (Takas AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin