Nakon cjelodnevnog posjeta bolnici, naš mladi par odličio je vratiti se kući. Posjete su odavno završile i bilo je kasno, te je Cherie, dok je Ashton skidao jaknu, otišla u kuhinju spremiti nešto za jelo. "Može jaja? Mislim imaš samo to. I neka salama, ali ne izgleda mi jestivo." Ashton se nasmije zagrlivši je s leđa te joj ostavi kratki poljubac na vratu. "Što god." Cherie klimne glavom te izvadi jaja i sir kojeg zamjeti te ih stavi na šank uzdahnuvši. "Tko bi rekao da ćemo mi poslije svega završiti zajedno." Uzdahne prisjetivši se razgovora s njegovom majkom. "Ne samo to, nego ono. Ti i ja. Ne razumijem. Samo sam trebala raditi za tebe, a vidi me, s prstenom na ruci, u tvojoj kući." Nasmije se pokazavši prsten te je Ashton uhvati za ruke. "Ja sam otpočetka znao da ćeš ti biti moj, samo moj ljubičasti anđeo, moja ljubičasta ljepotica." Ostavi joj kratki poljubac na nosiću na što se ona ponovno nasmije. "I iako imaš smeđu kosu za mene ćeš uvijek biti mala ljubičasta."
Glasan ton zvona Ashtonovog mobitela ispuni prosroriju te oboje otvore oči. "Ash, javi se..." Cherie promrmlja, a on napipa mobitel i ne gledajuči tko je, javi se. "Gdje si Ashton?" Začuje glas svog plavog prijatelja te se nakratko zbuni. Odmakne mobitel od uha gledajuči koliko je sati. 8:44. "Smiri se i reci mi što je." "Danas je zadnji intervju ove godine za časopis, reci mi da nisi zaboravio." Ashton puhne gurajuči deku sa sebe te brzo ustane iz kreveta. "Htio bih ti reči da nisam, ali jesam. Čekajte me ti i dečki ispred, dolazim za par minuta." Poklopi bacajuči mobitel na ormarič te uzme svoje crne traperice i bijelu majicu. "Što je bilo?" Cherie upita ustajuči iz kreveta, tek toliko da pogleda na budilici koliko je sati. "Imam neki intervju, nemam pojma. Totalno sam zaboravio." Cherie se potiho nasmije, te joj Ashton ostavi kratki poljubac na licu i uz pozdrav izađe iz sobe.
"Drago mi je zbog tebe i Ashtona." Amy se zasmijulji dok ispija kavu kod svoje prijateljice. Sjede na terasi Ashtonove kuće te uživaju u prekrasnom pogledu. "Hvala ti, nemaš pojma koliko sam sretna." Uzdahne, no ponovno se nasmije. "Što ćete preko sutra? Nova godina je." Upita je te Cher samo slegne ramenima. "Nisam uopče razmišljala o tome, niti pričala sa Ashtonom. Vjerujem da on već ima nešto u planu, a moram i sa majkom razgovarati. Sada sam se sjetila da moram kući po odjeću neku." Uzdahne, a njena prijateljica se samo nasmije. "Zato Amy ima novi auto u kojemu se Cherie mora prvi put provozati i idemo po tvoju odjeću." Cherie se iskreno nasmije te ispije gutljaj crne kave i klimne glavom. "U redu, može."
Nekoliko puta pokuca na vrata, pošto je zaboravila ključeve, te nakon nekoliko trenutaka ispred sebe ugleda Shy sa širokim osmijehom. "Gdje si, ljepotice?" Cherie ju zagrli te zajedno uđu u kuću, nakon čega Amy zatvori vrata. "Falila si mi, Cher." "Oh, nije me bilo samo jedan dan." Nasmije se te čučne porednje. "Gdje je majka?" Upita je, a Shy samo slegne ramenima. "Otišla je u posjetu kod tatice, doć će uskoro." Cherie blago klimne glavom ustajuči, te u tom trenutku njena majka uđe u kuću. "Hej, cure." Ostavi kratki poljubac na Amynom obrazu, a zatim na Cherieinom, te na na kraju podigne malenu Shy i zagrli je. "Bila si kod oca?" Upita Cherie, dok ulaze u kuhinju. Sjednu za stolice te njena majka uzdahne. "Da." Zastane. "Toliko se promijenio, ne znam, kao da je boravak u zatvoru postao najmanji problem. Cherie, ne znam što se događa no nešto sigurno da."
___________________________________________________________________________________
hellouu, hm, pa nastavak je tu. možda je kratak but okay bitno da je objavljen:3 pa eto komentari?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
00:15 » the second season of catoptrophobia
Hayran Kurgu'Zašto gledaš na sat?' 'Tako da znam u koliko sam te sati ponovno osvojio.' The second season of catoptrophobia » a.i.