BÖLÜM 2: ANLAŞMA

200 36 79
                                    

Arkadaşlar bu bölümde +18 sahne bulunmaktadır. Rahatsız olacak olanlar için + 18 sahne başlamadan önce "⚠️ "bu işaretle belirteceğim.

Şimdiden iyi eğlenceler ve iyi okumalar diyorum.

Kaçtımm.🙂

💥💥💥

Bilincim yavaş yavaş kendine gelirken, uzun zamandır kendimi bu kadar dinlenmiş hissetmemiştim. Sanki üzerimden bütün yüklerim kalkmış gibiydi. Bunlar gerçek olamayacak kadar güzel şeydi. O kadar yıldır o hapishanede kilitliydim ki en ufak şey bile bana rüya gibi geliyordu. ' İnsan bir şeyin kıymetini kaybettikten sonra anlar.'  diye boşuna dememişler. Gerçektende öyleydi.

Bu kadar güzelliğin fazla geldiğini düşünerek kalktım yataktan. Beni koskocaman bir karanlık karşıladı. Gözlerimin karanlığa alışmasını beklerken burnuma dolan sabun ve güzel kokuyla şaşırdım. Daha çok şaşırmama neden olan şey ise bu kokunun benden gelmesiydi. Hızla saçımdan bu tutam tutup kokladım. Burnuma gelen bu kokuyla içim içimi almıyordu. Artık tertemizdim. Tıpkı eski günlerdeki gibi. Ne kadarda özlemiştim temiz olmayı.

Eski kıyafetlerimin yerini yeni kıyafetlerde almıştı. Ayağımda ki yara ise dikiş atılıp sarılmış gibiydi.

Kendimi yeniden doğmuş gibi hissederken, arkamda birinin varlığını hissettim. Benim yerimde başka biri olsa varlığını farketmezdi bile. Ne kadarda korkunç bir dövüş becerilerine sahipti. Kavgaya tutuşsak şuan ki yaralı halimle kazanma ihtimalim bile olmayabilirdi. Yaralı olmayan halimle aynı seviyede gibiydik. Ayrıca kendimi ifşa edemezdim. Edersem beni satın alan adam bir şeylerden şüphelenirdi ve kaçma planımı yok etmiş olurdum. Bu yüzden onu fark etmemiş gibi davranmaya çalıştım. Saçımı önüme alıp yavaş yavaş örmeye başladım. O ise arkamdan giderek daha çok yaklaşıyordu.

Sırtıma değen vücütla yay gibi gerilirken, korkmuş kız numarası yaparak çığlığı bastım. Daha inandırıcı olsun diye vücudumu titretmeye çalıştım. Başarmıştım ama çok zordu. Yapmak için can çekişmiştim resmen.

Kocaman eller ağzıma kapanırken " Şşşş! Sakin benim. Sahibin!  Elimi ağzından çekicem. Mümkünse bağırma güzelim." Dedi.  Bende anladım dercesine kafamı aşağı yukarı salladım.

Elini çektiğinde ise çenemi tutamayarak
" İsmin yok mu senin?" dedim ters bir tavırla.

" Var Ecel. Senin ismin olduğu gibi benimde ismim var. Ama ismimi öğrenmek istiyorsan beni eğlendirmelisin hapishanede söylediğin gibi. " dedi gülerek. Bundan zevk alırcasına.

⚠️ + 18 arkadaşlar dikkatt!!!

Sinirden kendimi yememek için zor tutarken, kocaman elleri arkamdan belimi kavradı. Bu hareketle içim ürperirken, kaskatı kesilmiştim.

Belimden tutup beni iyice kendine çekti. Kendisi bana bastırırken, hissettiğim sertlikle ağzımdan kontrol edemediğim inilti kaçtı.  Her ne kadar sinirli olsamda onu arzuluyordum ve kendimi bu adama çekilirken buluyordum. Kahretsin!! Bu kadar sexy olmak zorunda mıydı? Adam resmen ayartma makinesi.

İkimizde hırıltılı nefesler alırken. Başını boynuma yerleştirdi. Saçlarımın kokusunu iyice içine çektikten sonra açıkta olan boynumu öpmeye başladı. Bu hareketiyle daha çok tahriş olurken hızla ona döndüm. Dudaklarına yapışırken, açlığımı yatıştırmak için vahşice davranıyordum. Oda aynı vahşilikle bana karşılık verirken, zamanın içinde kaybolmuştuk. Öldüreceğim adamdan faydalansam bir sıkıntı olmaz diyerek daha ileri gitmeye karar verdim. Kendimi geri çekip. Onu hızla arkadaki yatağa ittim. O yatağa düşerken topallayarak yaklaştım ona. O ise sabırısızca ona yaklaşmamı bekliyordu. Gözleri ise vücüdumu aç bakışlarla izliyordu. Elim sertliğini bulurken bundan zevk alan erkeksi sesi kulaklarımı doldurdu. Sertliğini okşarken bir yandanda üzerindeki gömleğinin düğmelerini açıyordum.

SUİKASTÇI +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin