5.Bölüm

94 12 65
                                    

Merhaba pıtırcıklar beşinci bölümü huzurlarınıza sunuyorum 💕

Bölüm hakkında yorumlarınızı ve Oylarınızı bekliyorum keyifli okumalar 🧚🏻‍♀️✨️

5.Bölüm

Bugün hafta sonuydu.O yüzden işe gitmeyecektim.Aşağı inip ailemle güzel bir kahvaltı yapmış odama çıkıyordum.Odama girdiğimde telefonuma gelan mesajla onu burada unuttuğumu fark etmiştim.Elime aldım , dokuz yeni mesaj acaba yine hangi aksiyon bizi bekliyordu.

Dedikodu kraliçeleri ;

Müge: Günaydın çikolata taneleri bugün bir şeyler yapalım mı?

Açelya:Günaydın birtanem 

Açelya:Valla iyi olur aslında ya 

Açelya:Aklıma birşey geldiii

Açelya:Kızlarr nerdesiniz

Müge:Eslem hala uyuyor olabilir mi 

Açelya: Çisemm senin restaurantta çok iş var mıı?

Çisem:Aslında pek sayılmaz yani çalışanlar sayesinde her şey planlı

Açelya:Eslem uyanmış ya çınar öyle söyledi 

Eslem:burdayım burdayım telefonu odada unutmuşum

Açelya:Şimdi kızlar herkes buraya toplansın

Açelya:Birlikte dağ evine gidelim mi?

Açelya:İki günlüğüne pazartesi döneriz

Müge:Aslında çok güzel fikir he 

Eslem:Hemen bavulumu hazırlamaya başlıyorum

Çisem:Hadi hakkımızda hayırlısı 

Açelya: Bir saat sonra mügelerin evinin orada buluşalım.Arabayı ben sürerim.

  Bavulumu hazırlamış üstüne birde oyun falan almıştım.Bir de yolluk yemek mi yapsaydım ya ama o işi müge yapmıştır zaten harika yemek yapıyor.Ben yavaştan mügenin evine doğru yol alsam iyi olurdu.Bavulumu aşağı indirirken abimle karşılaştım bavula bakış atıp “nereye” diye sordu.

Ellerimi belime yerleştirdim. “Allah allah sen sevgiline her şeyi yetiştirirken, o sana yetiştirmiyor mu yoksa ?”

Şüpheyle bana bakınca “dağ evine gidiyoruz” tam bende geleyim diye lafa atlıyacağını bildiğim için ben ondan önce davrandım “kız kıza dördümüz”.

“Hadi şu bavulu aşağı indirmem de yardım et”

Omuz silkti telefonunu cebinden çıkardı ve yanımdan geçti “banane kendin taşı” diyerek odasına yöneldi.

Gerçekten katkısız orjinal manyak olabilirdi.Neyse ben kendi valizimi kendim indirirdim.

  Annemlere haber verdikten sonra evden dışarıya çıkmıştım.Valizimi çeke çeke yol kenarında yürüyordum ki yan taraftan bir ses duydum. “pişt”

Sesin geldiği tarafa döndüğümde demirle karşılaştım.Balkonun kenarına yaslanmış bana sesleniyordu.Pişt mi demişti o bana.

  Göz göze geldiğimizde valizi göstererek sordu “nereye böyle” Önce valize baktım sonra ona döndüm “gidiyorum burada çok durduğumu farkettim”.

  Yaslandığı yerden doğruldu “dağ evine gidiyorum”.

“tek başına mı?”

“yok canım niye tek başıma gideyim kızlarla gidiyorum”

Dilek Ağacı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin