V.

100 6 1
                                    


5.1.2018 Annemarie

Pátek, konečně. Bylo 6 a Hačikó už seděl u dveří a čekal, až mu nasadím obojek, otevřu dveře a vyslovím povel 'volno', který je jeden z jeho nejoblíbenějších. A to jsem taky udělala. Pes vyběhl ven a já hned za ním. Tedy, já neběžela, já šla normální chůzí.

Šli jsme cestou, jako vždy. Vždyť vy víte, které dvě obce tahle cesta spojuje.
Myslím, že je jasné, že jsem se ohlížela po Petrovi a doufala, že ho zase potkám.

Možná proto mě tak zklamalo, když jsem ho po 2 hodinové procházce nikde nezastihla. Čekala jsem na lavicče, s Čikem u mé nohy a netrpělivě a nervózně tikala očima ze strany na stranu, marně. Hačikó poznal, že je něco špatně a koukal na mě těma jeho psíma očima, což mě znervózňovalo ještě víc, než fakt, že se Petr zatím neobjevil. Zapomněl snad?

Myšlenky a teorie o tom, proč jsme se dnes nesetkali mi běhaly hlavou celou cestu domů. A nejen cestou domů, ale i doma. Když jsem ručníkem otírala Hačikovi tlapky, když jsem se převlékala do domácího oblečení, když jsem si k večeři šla namazat chleba s máslem, když jsem scrollovala instagramem. Ať jsem dělala cokoliv, v mé mysli byl jen jeden člověk.

A tak mě napadlo, že abych přišla na jiné myšlenky, napíšu mé kamarádce Lauře, ohledně zítřejšího koncertu, na který mě včera pozvala. Je to někde v Brně a lístky koupila ona, takže to mám zadara. Netuším, kdo to je, ale Laura je ním posedlá, takže když zjistila, že bude mít koncert a ještě ke všemu v Brně, ani neváhala. A jelikož neměla s kým jít, schytala jsem to já. Ale nestěžuji si, ráda tam s ní půjdu, když uvidím, že si to užívá víc, než kdyby tam byla sama.

A tak jsem odeslala zprávu s otázkou v kolik a kde si dáme sraz a bez čekání na odpověď vypla telefon a šla si lehnout. Byla jsem z toho všeho dnešního overthinkování unavená, takže jsem usnula hned po tom, co jsem položila hlavu na polštář. Alespoň budu mít zítra energii...
____________________________

Wohoou s týdenním zpožděním tu máme další kapitolu!
Omluvte prosím všechny chyby, jsou 2 ráno a i přesto že jsem to kontrolovala 3x, dost možná se tam nějaká chybka objeví.
Teď má do pondělka dost chcát, což může znamenat, že bude víc kapitol a taky to znamená, že na sebe musíte dávat pozor!
Všichni co jste na územích, kde hrozí povodně stay safe.
No tak snad se kapitola líbila a uvidíme se u další zase příště.
Prozatím ahoj.

Hačikó | STEIN27Kde žijí příběhy. Začni objevovat