6.1.2018 AnnemarieSobota, 4 hodiny odpoledne. Dneska jsem Hačika musela vyvenčit dřív, kvůli koncertu na kterej mě Laura pozvala. Máme totiž sraz v 6 u jejího domu a odtamtud ještě musíme cestovat do Brna. Tudíž jsem ho musela vzít dřív, abych vše stíhala. Musím si ještě vybrat outfit a nachystat nějaké věci na zítra, jelikož po koncertě přespáváme u Laury
I přesto že byly 4, doufala jsem, že bych snad modroočka mohla potkat. Nedalo mi to a tak jsem se s Čikem procházela až do čtvrt na 6 jen tou samou cestou, která spojuje moji a Petrovu obci. Sem a tam jsme chodili jako blázni a myslím, že Hačikó věděl proč. Z neznámého důvodu Petrovi věřil už po prvním setkání.
Když byl čas jít domů, nechtělo se mi, pořád jsem měla naději, že by to snad dneska mohlo vyjít, marně. Rychle jsem dala mého psa domů, vybrala outfit, pobalila pár věcí a utíkala k Lauře. Tak trochu jsem nestíhala, kvůli mému zdržení na jisté cestě.
...
Zaklepala jsem a chvíli čekala, než se otevřely dveře. „Ahoj!" Objala mě hned Laura. „Ahoj" objala jsem ji nazpět. „Pojď, nemáme moc času!" Řekla zbrkle, vzala mi batoh a utíkala nahoru do pokoje, nejspíš aby mi ho tam odložila. Poté se hned vrátila, div nespadla ze schodů, obula si boty, naposled se nastříkala voňavkou, vzala kabelku a klíče, zamkla a šly jsme na autobus.
Měly jsme před sebou 3/4 hodinovou cestu. Laura je totiž z Telnice, ano z té obce hned vedle té mé. No, myslím že vám je jasné, po kom jsem se celou cestu k ní ohlížela...
Bylo 7 když jsme došly ke klubu, otvíračka byla o půl osmé a koncert začínal v 8. Samozřejmě, že jsme musely hned po otvíračce rychle pro pití a hned ke stagi, abychom byly v první řadě, to by nebyla Laura.
Šok přišel až v tu chvíli, kdy se na stagi objevil onen rapper. Petr?! Oukej...tohle musím rozdýchat. Laura si nejspíš všimla mého vyděšeno-překvapeného výrazu a tak se hned zeptala, co se děje. Ale jelikož se mi fakt nechtělo jí to teď vyřvávat do ucha skrz hluk v klubu, jen jsem mávla rukou.
Petr si mě po pár chvílích však všiml taky...
____________________________Další kapitola na světě!
Zatím mě fakt baví psát tenhle příběh a tak doufám, že vás baví ho číst.
Máme novou obálku, protože ta stará mě prostě přestala bavit, xd.
Nevím moc co víc říct, asi jen to že se snad uvidíme u další kapitoly.
Prozatím ahoj.