Arkadaşlar farkındayım geç kaldimm ama kusura bakmayın. Birkaç pürüzden dolayı.sizi seviyorum iyi okumalar...
"Bak şunu anla artık ne sen benim kocamsın ne ben senin karınım anladın mı ? Beni."deyince kaşlarının çatıldığı gördüm.
"Bak Sende şunu anlamakta zorlanıyorsun sanırım sen benim artık karımsın.Ister kabul et ister etme benide sinir et"deyip yanımdan ayrıldı.Kendi kendine takılırken arkamdan seslendiğini duydum.
"Ne var?"diye bağırinca "gel buraya "deyince onla didişmekten o kadar sıkılmıştım ki inadım bile tükenmişti ona karşı.Onun yanına doğru yüzmeye başladım.bir anda belimi kavrarken kulağima eğilerek"bak zaten şu giydiğinle bütün yavşakların gozü sende beni daha fazla ilgi çekme benim yanımdan da ayrılma"demişti kulaklarima üfleyerek.Etrafima baktiğımda ise birisinin gözuyle beni taciz ettigini fark ettim.Selim'de bunu fark etmiş olacak ki belimi yeniden kavrayıp saçıma öpücük kondurdu.Ne kadar hala tiksinsem dahi kendimi tutamadım.
SELİM
Başına öpücük koydum.Açelya'yı gözlerıyle resmen taciz ediyorlardı.bunu yapmak zorunda gibi birşeydi.Açelya benden ayrılıp bana su atarken ilgi dagitmaya çalistiğinin farkina vararak bende onu koşup düşürdüm.Açelya ya baktığımda cansız bir şekilde duruyordu.hızla kucağıma aldım.
"Açelya Açelya " dedim.hiç ses çıkartmıyordu.Korkmaya başlamıştım.
Gözünü açıp beni ittirmesi bir oldu.o dengesini sağlayıp ilerlere doğru yüzmeye başladı.bende dengemi sağlayıp onun peşinden gittim.baktığımda açelya'nın etrafına bir kaç erkek toplanmış Açelya 'ya taciz ediyorlardı.hızla oraya gittiğimde ilk önce taciz edeni denizde yumruklamaya başladım.kafasını suyun içine sokup nefessiz bırakmıştım.diğerinide döverken bir kolunu birisi çekiyordu.
"SELİMMM yapmaa değmez boşver SELİİMM bak ya sinir etme beni ya " diyince elimi sirkeleyip açelyayıda kucağıma alıp kumsala çıktım.hızlıca locaya gidip yatağın üzerine Açelya yı bıraktım.o oturur pozisyonu aldı sinirleri gözlerinden okunurken "garrrsson bize acil ilk yardım malzemesi getir çabuk" demisti merhamet edercesine."off SELİİMM off sen neden böyle yapıyorsun yaa kaşın patlamış "demesiyle Açelyanın merhameti görünür gibiydi."Buyrun efendim başka arzunuz"
"Yok"
"Peki efendim" diyip gitti.Açelya tandirdüyot pamuğa sürüp kaşıma bastırdı.ben inlerken o da yaramın üzerine hafif hafif devam ediyordu.
"Geçti mi ? Peki"
"Geçti" diyip yandakileri yere fırlattım.Açelya baktığımda gözlerini korku sarmiştı.Etraftaki bütün gözlerin bizi izlediğini fark ettim."sen neden bana oyun oynadın bakalım Beni sinir etmek için mi yapıyorsun? Veya beni çıldırtmaya mı?" Dediğimde
"Sen de hak ettin beni aşırı sinir ettin bende böyle yaptım oh olsun" dedi.
Kendime gelip ciddi bir pozisyon aldım.Birçok konusmamiż gereken konu vardı ama konuşamadan resmen balayı altındaki zulüme gelmiştik.Ona soylemem gereken birkaç konu vardı.Burda konuşulacaktı artık.
AÇELYA
"Açelya bak sana söylemem gereken bir kaç konu var?"ne olduğunu idrak etmeye çalışırcasına
"Ne konu hakkında?"
"Bak senin tabiki böyle tanişmak istemezdim.Ama Bizim yörede bazı kanunlar var biliyorsun"
"Tabiki de bende istemezdim hele senin bu hödük hallerine"diye alttan alttan iğnelemiştım.Dediklerimi umursamazliktan gelerek"Anamlar şu isterler ayrıca berdel de bizim soyumuz için çocuk gereklidir.Bundan kurtulcağimiz hakkinda hiçbir fikrimde yok"deyince ben bu yaşta çocuk sahibi olmak istemediğim geldi.Bunu kabul edemezdim."bunu asla kabul edemem asla bu olamaz yani ben daha 18 yaşindayim.Ve anne olacak yaşta değil"demistim.Helede Selimden bunu nasıl düşünebilirdim.Düşüncesi bile midemi bulandırirken "her neyse Selim Gün gelir düşünülur yukari çıkmak istiyorum"deyince ben uzerimi giyip beraber otele girdik.
.otele girerken resepsiyona dönüp
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ ÇIĞLIK 🌹
ChickLitHerşey bir kızın sevdasıyla başlamıştı.O sadece sevdiği adamla aynı havayı solumak için kaçmıştı.Oysa arkasından bıraktığı enkaz bir çığ gibi büyüyordu. Çisem Yektaya kaçması sonucu hayatları alt ust olmuş Mardın'in aşiretleri ise bu durumda berdel...