Okuldaki ilk günüm çok iyi geçmişti.Hala adapte olmaya özen gösteriyordum.Ilk gunden gelen ödevler beni sarsarken Hande beni aramış ve benle görüşmek istediğini söylemişti.Bugün buraya geleceğıni söyleyince heycanlanmıştım.5 aydır ne arkadaşlarım ne de annem görüşüyordum.Bu yüzden herkesi toplamaya karar vermiştik.Ben salonun tozunu alırken evin daha da büyük olduğunun kanatına vardım.Selim ne kadar başkası temizliği yapsın diye teklif etsede kendinin yaptığı temizlik başka oluyordu.
"Selimm Bana temizlik malzemelerinin olduğu yerden süpürgeyi getirir misin?"derken Selim'de az çok yardım ediyordu.Masanın üzerınde olan aksesuarları silerken elime takılan cam mumlukla yerde paramparça olmuştu.Selim istediğimi getirirken
"Buraya gelme cam kırıkları var sen bana poşet getir" Cam kırıklarıni toplıyıp poşete attım.Ben temizliğe devam ederken Gülız Ayla'nın şarkısından birı olan olmazsan olmaz
Şarkısı çalmaya başladı."Çok sıkıcıydı hadi gel" diyip beni oynatmaya başladı.Elinden zar zor kurtulurken bir yandan yeri süpürüyor bir yandan oynuyordum.2 saat sonra
koşa koşa mutfağa geçtim.yemeklerin altına bakarken Yaptığım tavuk suyu çorbası olurken yarım tablet bulyon attım.Fırında olan ıspanaklı pohaçalar olmuş çıkartılmayı bekliyordu.Eldivenlerimi takıp tepsiyi çıkartırken Selim ise yaptığı pilava bakıyordu.Dört bir koldan işlere sarılmıştık.Zilin çalmasıyla koşa koşa kapıyı açtım.Gözlerım dolmuştu.Annem ve babam gelmişti.Sesim titrercesine "girsenize içeri"diyebilmiştim.Ikisi birden sarılken ağlamam biraz daha şiddetlenmişti.Babam saçımı okşarken"Kızım Tamam Bebeğım artık burdasınız.Her dakika yanında olucaz" diyince babamın koynuna koydum başımı.Selim çok paniklerken annem gözleriyle Selim'i yiyecekti.
"Ben sizin ceketlerinizi alayım diyen Selim ne kadar temkinli davransa da
Annem cevap verme tenezelün de dahi bulunmamış,ceketleri bana uzatmıştı.Ailemle sevdiğim arasında kalıyordum hep.Arkadan gelen ciyaklama sesiyle"Bensiz nasıl siz kaynatırsınız özlemediniz mi?" diyen Hande'yi görünce yanına gidip sarıldım.Canım arkadaşım seni ne kadar da özlemiştım.Ondan ayrılırken Hande Selim'i süzmüş ardindan "Eniştemizde baya iyiymiş" diye pot kırınca herkes daha da sessizleşmiştı.Ben dirseğimi Hande'nin dalağına geçırirken kulağina 'herşeyı anlatıcam sen sadece bekle ' diyip herkesi sofraya buyur ettim.Herkes yerlerini alırken Selimli ikimiz servis yapmaya başlamıştık.Kaselere çorbaları koyarken Selim'e doğru yaklaşıp"Çok gerginsin rahatla.benim ailemi de anlamaya çaliş kabullenemediler hala" Benim hala zorla olduğumu bilen aileme nasıl derdim.Hayatıma kabusa çeviren bir kanun yüzünden olan ama en değerlim olan Selim'i sevdiğimi nasıl söylerdim.Herkes yemeklere dalmıştı.Babam benim eski ergen dönemlerımi anlatip anlatıp gülerken Bense yaptığım ergenliklerin utangaçlığını çekiyordum.Annem Selim'i yok sayarken Babam ile hande ise daha çok muhabbetin içine çekiyordu.Annem ekmek isteyince Selim uzatmıştı.Onun elinden almayıp geri çevirince herkes susmuş yemeğıni yiyordu.Biz yeniden servisleri yaparken çok uğraştığım ve çok sevdiğim pohaçaları tabaklara yerleştırirken yanına çikolatalı pup kek ve yanına çikolatalı cezerye koyup herkese servis yapıldı.Ben yeniden masaya otururken televizyonda gördüğüm haberle elim ayağım boşaldı."Se-Selim sesini aç.Te-Televizyonun"dediğimde masada ki herkes bana bakıyordu."Eymen Gürsoy hapishaneden kaçtı"dedikleri an ayağı kalkmıştım.Yere yığilmamla kesik kesik sesler geliyordu.###
SELİM
Yere yığılan Açelya'yı görunce telaşla başına gittim.Haberde duyduklarım doğrumuydu? ADİ PİÇ hala nasıl kaçtığını anlamazken Kucağıma alıp koltuğa yatırdım.Açelya'nın annesi olan Zeynep hanım kızının başına gelirken "kolanya getirin çabuk" demesiyle vitrinin önünde olan kolanyayı götürdüm.Ortamda olan herkesin yüzü buz keserken Açelya ayılmıştı."Beni yeniden bulacak, bulacak"diye sayıklasa da asla izin vermicektim."Canım öyle bir şey olmayacak tamam geçti" diye telkin veriyordum.Açelya oturur pozisyonuna gelirken masadan aldığim suyu yudum yudum içiriyordum.Ali bey de kızı için endişeleniyordu.Ben Ali beyi çalişma odama götürmüştüm."Ali bey Eymen sanırım-" konuşmama dahi izin vermemişti.
"2 senedir kurtulamıyoruz Piçden.Ne yaptıysak olmadı.Şimdi de hem senin hem de kızımın başında""Evliliğimizden beri Mardin'de de istanbul'da da karşımıza çıkti.En sonunda bir şekilde Adiyi içeri tıktırdım.Açelya bunu bilmiyordu.Bilmediği halde böyle"
"Benim kızımın panik atak sorunu var .Krize girdiğınde ilaçlarını kullanıyor" dediğinde şaşkınlıkla karşılamiştim.
"Be-Ben bilmiyordum.Yarin hemen psikolog'a götürüyorum."demekle yetindim.Ali bey kolumu sıvazlarken içerı doğru yol almıştık.Açelya kendine gelmiş.Dirseği bacağında elleri yüzünde konuşmadan duruyordu.Yanına gidip belini kavrayıp ayağı kaldırdım.Banyoya götürüp elini yüzünü yıkattım.Kendi daha çok gelirken"Selim "
"....-şşş tamam" diyip kafasını boynuma koydum.Banyodan çıkarken masaya oturmuşlardı.Tatları tuzları yoktu.
"Biz masayı artık toplayalım.Kimse yemeyiyor zaten" diyen Zeynep hanıma yardım etmeye başladım.Mutfağa girerken "Kızımı üzme.Seni yakarım" diye tehditvari konuşan Zeynep hanımdı.
"Onla zorla evlenen ben değilim.Kanunlar bunu gerektirdi.Sakın bana böyle tehdit edercesine konuşmayın.Geldinizden beri "deyip susmuştum.Bana kimse emir veya tehdit edemezdi.Geldiğinden beri sakin kalmaya çalışiyordum.Bu kadarı fazlaydı.Açelya mutfağa gelirken belinden tutup yanıma çektım.
"Iyisin değil mi?" Annesine adeta inat yapıyor gibiydim.Açelya ne yaptığımı anlamaya çalışirken yanımdan ayrılıp Annesiyle içeri geçti."Biz artık gidelim en iyisi.Kızım sen de kendine dikkat et" diyen Ali bey zengin kalkışı yapmişlardı.Açelya onları Geçirirken Hande ise biraz daha kalmayı planlıyordu.
AÇELYA
Annemler gitmişlerdi.Ben hala haberin etkisindeyken Eymen'in bana her an herşey yapacak korkusu beni tedirgin ediyordu.Hande bana hala meraklı gözlerle bakarken "Anladim ben seni anlatamadan kurtulamıyacağım senden" dediğimde şeytani şekilde güldü.Ben ıçerde hazırladığim tatliları yeniden tabağa koyarken "Gelin terasa çıkalım.Orada rahat rahat konuşuruz" diyerek terasa çıktık.Serin hava boynuma doğru üflerken puflara yayılmıştık.Hande bize bakarken Selim'le birbirimize bakışıp gülüşmeye başladik.
"Aranızda ne kaynatıyorsunuz?" diyen meraklı melahat Hande'ye baştan sona herşeyi anlatırken ağzı açık kalmış düşük çeneli Hande'nin bile dili tutulmuştu.
"Bizim Açelya'nın başına bu kadar şey geldi.Yok artık" diye kekelesede inanmak istemedi."Biz de ilk başlar birbirmizden o kadar uzaktık.Şimdi aramızda bir nefes kadar uzaklık bile yok" derken Selim burnuma minnak bir öpücük bıraktı.
"Vay be.Biz dilekdik.Açelya kaptı.where is the adalet? yani." diye secere döküyordu."Asıl sen bizi bırak kendinden haber ver.Uzay napıyor" pat diye söyleyince Hande bozarmaya başladı.Uzay onun 3 yıllık sevgilisiydi.Ayni zamanda benimde 2 senelik sınıf arkadaşımdı.
"şey ya napsın işte " diye ağzında gevelese de "Tamam ya Hande ne heycanlandın.Yakında seni gelin ederiz" deyince hat orada kopmuş Hande ağzında ki tüm çayı püskürttü.Selim kıkırdarken" uf be kızım ne pissin" diye kahkaha atsam da Hande'den ses çıkmıyordu.Hayatımın en güzel anıydı.Sevdiklerim yanımdaydı.Herşey mükemmeldi.
Hande utancıyla başbaşayken "Ben artık gidiyim saat baksanıza sekiz olmuş çok bile kaldım" diyip Hande'yi yolcu etmek için aşağı indim.Onu evden uğurlarken Selim'le salona geçip büyük bir oh çektim.Günun yorgunluğu hala üstümdeydi.Yarın dersimin olmamasını dilerdim.Ama her öğrencinin kabusu olan okul bitmiyordu.Yarın da dersim vardı.Maket için verilen süre çok azdı.Bugünden başlamassam bitmeyecekti.Selimin yanından ayrılıp çalışma odasının içinde olan atölyeye girip malzemeleri alıp büyük masaya geçtim.Macbook bilgisayarımi önüme alıp birkaç örneklere baktım.Örnekler hep aynısını andırır türdendi.Potre boyunda olan resim kağıdını önüme alıp maketini yapacağım evin taslak görüntüsünü çizmeye koyuldum.Ben çizimin üstüne yoğunlaşırken 1 saat geçmiş artık kollarımın canı kalmamıştı.Bu yorgun kafayla yarın nasıl yapacağım diye düşünürken maketin yarısına gelmiştım.Yorgunluğum dayanılmaz hal alırken esneyerek beni izleyen kocamın yanına gittim."Artık uyuyalım Ben aşırı yoruldum Sevgilim" diyerek koşarak yatağıma uçtum.Hepinizden özür diliyorum.çok geç kaldım.Bu bölümü geçis olarak sayın daha güzel bölümler bizi bekliyor emin olun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ ÇIĞLIK 🌹
ChickLitHerşey bir kızın sevdasıyla başlamıştı.O sadece sevdiği adamla aynı havayı solumak için kaçmıştı.Oysa arkasından bıraktığı enkaz bir çığ gibi büyüyordu. Çisem Yektaya kaçması sonucu hayatları alt ust olmuş Mardın'in aşiretleri ise bu durumda berdel...