Bölüm 15💚

63 4 0
                                    

Keyifli okumalar diliyorum 🖤

Arkadaşlar hapşurunca çok yaşa diyeniniz varsa hayat çok güzel bir şey 🥹

Sizi çok seviyorum 🫶🫶

06.09.24'

Bölüm şarkısı: Yalın- küçücüğüm

___________________________________

"Çok yaşa" dedim iğneleyerek. Aley "he ondan" dediğinde akan burnumu çektim. "Bizim köyün insanları hapşuran birine çok yaşa der" dedim triple "bizim köydeki insanlar hapşurmuyor, koymuşum" dediğinde eliyle kapak işareti yapmıştı.

Burun deliklerime soktuğum kağıt peçeteler az önce hapşurduğum için yerle buluşmuştu. Yenilerini takıp eskilerini Ferdi Kadıoğlu baskılı yatak pijamalı Aley'e fırlattım.

İğrenerek yerinden kalktığında "öldüm. Amına koyayım beni vurdular, samet beni vurdun samet" diye bağırdı telefona doğru.
Onu umursamadan beynim burnumdan akmasın diye aldığım önlem ile başımı geriye attım.

Kim beni bu hayırsız abi ile aynı evde bıraktıysa tüm Türkiye ellerinden öpsündü.

"Sen ne zaman gidiyorsun üniversiteye? " dedim. Burnuma tıkadığım peçeteler yüzünden sesim farklı çıkıyordu.

"Haftaya gidiyorum Thanos*" demişti.  Gözlerimi devirip başımı salladım. Boğazım acıyordu. Necip hâlâ sakattı ve Mahmut A Milli takımdan çıkarılmıştı. Yazık günahtı.

Bence ben tüm hafta Teknik direktöre küfür etmekten bu hale gelmiştim, başka açıklaması olamazdı.

Ya da 'Allah'ım Necip'in ne hastalığı varsa bana ver' dediğin için de olabilir Ari...

Orayı karıştırmaya gerek yoktu şimdi.
Kesin teknik direktör hep küfür yediği için büyü yaptırmıştı yoksa başka açıklaması olamazdı.

"Oley be, gol be, gol amına koyayım, gol" Sakin sakin Aley'e baktım. Yerinde Çalhanoğlu dansı yapıyordu. Arka fonda eksik olan Yaliyali şarkısını kafamda tamamlayarak dansını bitirmesini bekledim.

Şu dans Calhanoglu büyüktür Çalhanoğlu diyenlerin zekası ile eş değerdi fikrimce.

"Aley, evladım; çok susadım annem. Bana bir bardak su verirsen zehirli bir elma veririm sana" dedim şirince. Elbette alnımda geçmek yerine daha çok büyüyen bir sivilce, yanağıma yapışmış peçete parçaları ve burnuma soktuğum peçeteler ile ne kadar şirin olmuştum muamma.

"Iyy sen elmaya dokunma sümüklü" dediğinde telefonunu kucağıma atarak mutfağa girmişti. Ekranı açık olan telefonundan sosyal medya hesabına girip benden gizlediği bir şey var mı diye baktım.

Yoktu. Aferin.

Son attığı hikayeye baktığımda Nazan Öncel'in Beni Hatırla şarkısı ile Kadıoğlu editi paylaştığını gördüm.

Ferdi Fenerbahçe logosunu öptüğünde "Dağılsın Kalbin, öl hatta orda, lanetler yağdır" diye giriş yapan Nazan ablamız duygulandırmıştı.

Ben de geçtiğimiz haftalar futbolu bıraktığını Duyuran Ozi'm, 150'm için edit yapmıştım.

Ne olacaktı bu taraftarın hâli?

Allah korusun Tadić'in gitme zamanı geldiğinde Aley'i de onunla gönderecek gibiydik.

İçimden duygusal şarkılara çoktan giriş yapmış salya sümük onları söylüyordum. Bir yandan bedenimi sağa sola sallayarak içli içli sol elimi kalbime koymuştum. Tam aklımdaki şarkıyı dilime döküp kısık sesimle acı çekmeye başlayacaktım ki "bu evde herkes deli abi" diyen Aley'i elinde kamera beni kaydederken gördüm.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 22 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hissiz KalplerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin