.
.
.
.
.
.
.ئێستا جۆنکوک و بارهەڵگرەکانی تر لەسەر سنورن وە جۆنکوک لەدوای 3 بارهەڵگرەوەیە و 2 بارهەڵگریتر لەدوای ئەون ..ئەوان وەستان چونکە پێویستە سەربازەکانی سنوور پشکنین بۆ کەل و پەلەکان بکەن
سەربازەکان خەریکی پشکنین بوون بەڵام تەنیا 2 بارهەڵگری سەرەتایان پشکنی دواتر فەرمانیان کرد کە بڕۆن و لە سنوور بپەڕنەوە وە ئەمە گومانی دروست کرد بۆ جۆنکوک .شوگا/ باشە ئەی بارهەڵگرەکانی تر بۆچی نەیان پشکنی ؟؟ وتی کاتێک بەگومانەوە سەیری جۆنکوکی کرد.
جۆنکوک/ نازانم ..منیش پێم سەیرە هەرخۆی سەربازەکانی سنوور زۆر توندن هەرگیز ناهێڵن بێ پشکنین بپەڕیتەوە بەڵام نازانم بۆچی ئەمڕۆ هەموو بارهەڵگرەکانیان نەپشکنی .
شوگا/ ڕاسته ..بەڵام باوازبێنێن کاری ئێمە تەنیائەوەیە کەل و پەلەکان بگوازینەوە بۆیە گوێی پێمەدە دەی بەڕێکەوە ..
جۆنکوک/ باشە باشە وا بەڕێدەکەوم ..ئەوان بەڕێکەوتن و چونە دەرەوەی سنوور .
پاسەوان / گەورەم جەیهۆپ هەموو شتێک وەک ئەوە ڕۆیی کەفەرمانت کردبوو من ئێستا چاودێری ئەوانم کرد بێ کێشە پەڕینەوە لە سنوور ..
جەیهۆپ/ هەواڵێکی زۆر باشە من ئێستا هەواڵ بە بەڕێز تایهیۆنگ دەدەم وە تۆش بێ ئەوەی هەستت پێبکەن بگەڕێوەو ئەوێ جێبێڵە ..وتی دواتر پەیوەندیەکەی داخست .
.
.
.
.
تاهیۆنگ تازە لەگەرماو هاتەدەرەوە وە بەخاولیەکەی دەستی خەریکی وشک کردنەوەی قژی بوو لەبەردەم ئاوێنەی ژورەکەی بەڵام وەستا کە گوێی لەزەنگی مۆبایلەکەی بوو بۆیە ئاڕاستەکەی گۆڕی و چوەلای ئەومێزە بچوکەی لای بێدەکەی بۆ ئەوەی مۆبایلەکی هەڵگرێت ..تایهۆنگ/ خێرا قسەکەت بکە ..
جەیهۆپ/ ببورە گەربێزارم کردبیت گەورەم تەنیا ویستم بڵێم کوڕەکان لەسەر سنوور پەڕینەوە بەگوێرەی ئەوپلانەی دامان نابوو .
تایهیۆنگ/ زۆر باشە هەواڵ بە نامجونیش بدە ..
جەیهۆپ/ بەسەرچاو گەورەم بەڵام کێشەیەک هەیە .
تایهۆنگ/ خێرا بیڵێ کاتم نییە دەمەوێت پشوبدەم ..وتی بەبێزاری و لەسەر بێدەکە پاڵکەوت .
جەیهۆپ/ باشە ئەی ئەگەر شۆفێری بارهەڵگرەکان گۆمانیان کرد و هەواڵیان دا چونکە هەندێکیان ئاگادارنین کە چی دەگوازنەوە ؟؟
تایهۆنگ/ ئەمە کەی کێشەیە ..گەر بونە ڕێگر هەمویان لەناوببەو کەسی تر بهێنە جێگایان یان بەپارە بێدەنکیان بکەن ..
YOU ARE READING
بەدکاری نیوە شەو.
Humorچی دەبێت کاتێک کچێکی بچوک بۆ ڕزگارکردنی ژیانی براکەی ملکەچی ژێردەستی مافیایەکی ترسناک بێت و هەموو هەوڵی خۆی بدات بۆ ڕزگاربوون بەڵام هەمیشە شکست بێنێت و ئازار بدرێت بەڵام دواتر هەوڵبدات خۆی ببێتە خراپەکار بۆئەوەی لەژێر دەستی خراپەکارێک ڕزگاری بێت...