.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
VOT
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.[ڕۆژێکی نوێ ]
ئێستا هارا و خاتوو سیۆلا بەنیازن بچن بۆ بازاری کردن
وە جۆنکوک و شوگا بەنیازن بچن بۆ دەرەوە لای ڕوباری هان بۆ کات بەسەربردن یان ڕونتر بڵێم تاوەک و قسە لەسەر بابەتەکەی بارهەڵگرەکان بکەن بۆیە دەچنە شوێنێک دور لە هاراو خاتوو سیۆلا تا بە ئاسودەیی قسەبکەن ....ئێستا هاراو خاتوو سیۆلا ڕۆشتن وە جۆنکوک و شوگاش ئێستا لای ڕوباری هانن ....
شوگا/ ئێھ برا چیبکەین ....
جۆنکوک/ نازانم هیۆنگ ...ڕەنگە قسەکانی بەڕێز جین ڕاست بێت گەر ئێمە بەبێ بەڵگە سکاڵا بکەین کەس باوەڕمان پێناکات وە زیاتر توشی کێشە دەبین بۆیە
واباشە پلانەکەی بەڕێز جین جێبەجێ بکەین و وا نیشان بدەین کە بێدەنگ دەبین و بەدەوام دەبین لەکار تا دەرفەت دەڕەخسێت و بەڵگە دەدۆزینەوە ...شوگا/ قسەکەت ڕاستە دڵنیام وا باشتر دەبێت..
وە ئێمە ئێستا چیبکەین بچینە لای ئەوان یان چی؟؟جۆنکوک/ ئم بەڕای من گەر خۆمان بچین گومان دەکەن بۆیە دڵنیام ئەوان بەدوامان دەگەڕێن وە دوبارە دواوامان لێدەکەن بێدەنگ بین ئێمەش وانیشان دەدەین کە ڕازین و دەست بەکار دەین ..
شوگا/ ڕاستە ......
هێی ئێوە کوڕینە.....
کەسێک وتی و جۆنکوک و شوگا سەیری ئاڕاستەی دەنگەکەیان کرد ....
پیاوێکی باڵا بەرزیان بینی کە لەنێوان دووپیاوی قات ڕەش وەستابوو بەڵێ ئەمە جەیهۆپ بوو..جەیهۆپ/ وای وای لەو دووکوڕە بەهێزە چەند زوو چاک بونەتەوە .....وتی و بزەیەکی لاری کرد..
جۆنکوک/ چیت دەوێت کوڕە ...وتی بەتوڕەیی.
جەیهۆپ/ ئێ بوەستە بۆ توڕە دەبیت...خەم مەخۆ نیازی شەڕم نییە کوڕی ئازا..
شوگا/ ئەی بۆچی هاتویت ....
جەیهۆپ/ وابزانم پێویست بە پرسیار ناکات ئێوە حۆتان دەزانن بۆچی ...وتی و بەجدی سەیری ئەوانی کرد..
جۆنکوک/ باشە بەخێرایی قسەکان بکە...
جەیهۆپ/ ئێوە نابێت هیچ قسەیەک بکەن وە دەمتان دادەخەن و خەریکی کارەکەتان دەبن وەک ئەوەی هیچ ڕوی ندابێت .....
شوگا/ ئەگەر وامان نەکرد......
جەیهۆپ/ لەڕاستیدا ئێوە ناچارن بیکەن چونکە گەر وانەکەن زۆر خراپ دەێت بۆ ئێوە هەرخۆی بەڕێز کیم تایهۆنگ دەناسن کەسێکی بێ بەزەییە...
بۆیە گەر ناتانەوێت توشی کێشەبن ئەوا بەبێدەنگی درێژە بەکارەکانتان بدەن وە موچەکەتان بۆ زیاد دەکرێت بێخەم بن ...
YOU ARE READING
بەدکاری نیوە شەو.
Humorچی دەبێت کاتێک کچێکی بچوک بۆ ڕزگارکردنی ژیانی براکەی ملکەچی ژێردەستی مافیایەکی ترسناک بێت و هەموو هەوڵی خۆی بدات بۆ ڕزگاربوون بەڵام هەمیشە شکست بێنێت و ئازار بدرێت بەڵام دواتر هەوڵبدات خۆی ببێتە خراپەکار بۆئەوەی لەژێر دەستی خراپەکارێک ڕزگاری بێت...