𝗣𝗔𝗥𝗧 9

76 17 2
                                    

.
.
.
.
.
.
.

بەڕێز جین/ ئاگادای خۆتان بن کوڕینە ..وتی کاتێک خەریکی بەڕێکردنی ئەودوو گەنجە بوو.

جۆنکوک/ سوپاس بەڕێز جین دڵنیابە ئەو چاکەیەت لەبیر ناکەین ..

شوگا/ زۆر سوپاس ببورە کە بومە بار بەسەرتەوە ..

بەڕێز جین/ نانەخێر کوڕم ئەمە کەی قسەیە ئەرکی سەرشانمە گرینگ ئێوە سەلامت بن ...

جۆنکوک/ باشە کەواتە خوات لەگەڵ بەڕێز جین..

بەڕێز جین/ خواتان لەگەڵ ..

ئێستا شوگا حاڵی باشترە و بڕیاریان دا بگەڕێنەوە بۆ ماڵەوە وە پلانیان داناوە کە بەهیچ کەسێک نەڵێن تا بەڵگەیەک دەدۆزنەوە وە درێژە بە کارەکانیان دەدەن و وا نیشان دەدەن کە ڕازین بە بڕیارەکەی ئەوان و بێدەنگ دەبن وە ئێستا جۆنکوک و شوگا بەڕێگاوەن بۆ سیئۆل ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.

هارا/ بەڕاستی خاتوو سیۆلا من دڵنیام شتێک ڕویداوە بۆیە ئەوان نەگاڕاونەتەوە...ئەوان وتیان کاتژمێر 4 ی ئێوارە لێرە دەبن کەچی سەیرکە خەریکە کاتژمێر دەبێتە 6 ی ئێوارە کەچی هێشتا لێرە نین بۆیە تکایە ڕێگەبدە بچمە شوێنی کارەکەیان و قسە لەگەڵ بەڕێوەبەرەکەی بکەم بۆئەوەی دڵنیاببمەوە تکایە ..

خاتوو سیۆلا/ نەخێر کچم من ڕێگەت نادەم بڕۆیت براکەت تۆی ئامانەتی من کردوە وە بزانە ئەوان سەلامەت دەبن ڕەنگە ڕێگا قەڕەباڵغ بێت یان بارهەڵگرەکەیان تێک چوبێت و دواکەوتبێتن ..

هارا/ نازانم هەستێکی زۆر ناخۆشم هەیە ..
دەمەوێت بڕۆم دڵنیابمەوە تکایە خاتوو سیۆلا..
وتی کاتێک خۆی داماو کرد ...

خاتوو سیۆلا/ ئاھ کچم هەمووکات براکەت ئەڵێت کە ناتوانێت بەرەنگاری تۆ بێتەوە ڕێک ڕاستی کرد ...
باشە بڕۆ بەڵام ئاگاداری خۆتبە هەرخۆی ئێمە بەڕێوەبەرەکەی ناناسین..

هارا/ باشە دڵنیابە‌ زوو دەگەڕێمەوە ..
وتی و بەخێرایی لەوێ ڕۆشت ..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
کیم تایهۆنگ
باشە ئێوە چ گەمژەیەکن ها یانی چی ئەوانت لەوێ جێهێشت بڵێ خێرا ...

پاسەوان/ گەورەم ئێمە زۆرمان لێدان وە ....

کیم تایهۆنگ/ وە ...

پاسەوان/ ببورە گەورەم ئێمە وتمان ئەوان هیچیان پێناکرێت وە زۆرمان لێدان و لەوێ جێمان هێشتن بەڵام دڵنیابە ناتوانن هیچ بکەن بەڵگەیان نییە.

تایهۆنگ/ نەفرەتی بێنرخ یانی لەخۆتەوە بڕیارتداوە ها
وتی لەکاتێکدا دەمارەکانی دەرکەوتبوون لەتوڕەییدا

بەدکاری نیوە شەو.Where stories live. Discover now