𝗣𝗔𝗥𝗧 13

54 14 33
                                    

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
VOT
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ئەمڕۆ جۆنکوک و شوگا دەچن بۆ سەر کار وە بەنیازن بەردەوام بن تا بەڵگە دژی کیم تایهۆنگ دەدۆزنەوە ...

جۆنکوک/ براکەم پێویستە وا خۆمان دەرخەین کە بە پێشنیارەکەیان ڕازین و بێدەنگ دەبین وە تکایە هیچ کێشەیەک مەنێوە لەگەڵ بەڕێز جەیهۆپ

شوگا/ باشە باشە تۆش چەند جارە هەمان قسە دوبارە بکەیتەوە وتم کێشە نانێمەوە تەواو..وتی بە بێزاری و بەڕێکەوت بۆ نێو بارهەڵگرە کە جۆنکوکیش ئاهێکی دایەوەو بەڕێکەوت بۆ نێو بارهەڵگرەکەی و دەستی بە شۆفێری کرد..
.
.
.

ئەوان گەشتنە کارگەو دەستیان کرد بە گواستنەوەی کەل و پەلەکان وە جەیهۆپیش لەدورەوە چاودێری دەکردن وە شوگاش بە بێزاری لە جەیهۆپی دەڕوانی و درێژەی بەکارەکەی دەدا..

جۆنکوک/ برا بۆ وا سەیری دەکەیت خەریکە یەکتر بخۆن بە نیگا ساردەکانتان...

شوگا/ من هیچم نەکردوە ئەو سەیرم دەکات گەمژە گەر ناچار نەدەبوم ئەوکات خۆم ئەمزانی چۆن چاوەکانیم دەردەکرد پیاوی لوت بەرز.

جەیهۆپ/ خێرا کارەکانتان بکەن کاتی قسەکردن نییە..وتی کاتێک هاواری کرد تا هەموویان گوێیان لێبێت و خەریکی کاری خۆیان بن وە مەبەستی ئەو شوگاو جۆنکوک بوو..

شوگا لەژێر لێویەوە قسەی دەکرد و جنێوی بە جەیهۆپ دەدا وە جۆنکوکیش بەو ڕەفتارەی شوگا پێدەکەنی ...

ئەوان کەل و پەلەکانیان گواستەوەو بەڕێکەوتن بۆ ئەوشوێنەی دیاری کرابوو .....
.
.
.
هارا / من ئێستا چومەتە دەرەوە چونکە لەماڵەوە بێزار بووم وە خاتوو سیۆلا نەهات چونکە کەمێک نەخۆش بوو بۆیە من بەتەنیا چوم بۆ پارکەکەی نزیک ماڵمان بەڵام واهەست دەکەم ئۆتۆمبێلێک چاودێریم دەکات لەوەتەی هاتومەتەدەروە بەشوێنمەوەیە بەڵام دڵنیا نیم یانی بۆچی دوای من بکەوێت چ کاری بەمنە نانا هارا خۆت نیگەران مەکە
بەڵام چی گەر چەتەو شتی وابن و بم ڕفێنن ....
ئایش نەخێر چەتەی چی خۆ لە درامادا نیم ئێرە یاساو دەستوری خۆی هەیە ڕفاندنی چی و شتی چی ئیتر وازم لەم بیرکردنەوانە هێناو لەپارکەکە پیاسەم دەکرد تا کات درەنگی کرد و گەڕامەوە ماڵەوە وە جۆنکوکیش کەمێک دوای من گەڕاوەو
دەستمان کرد بەنان خواردنی ئێوارە...دوای ئەوە کەمێک چوینە دەرەوە لەگەڵ شوگاو براکەم و کاتێکی خۆشمان بەسەربرد و گەڕاینەوە ماڵەوەو خەوتم ...
.
.
.
.
.
پاسەوان/ گەورەم ئەو لە پاڕکەکە بوو بەتەنیا دوای‌ ئەوە گەڕایەوە ماڵەوەو شەو لەگەڵ براکەی و هاوڕێی براکەی چونە دەرەوە نزیک ڕوباری هان دواتر گەڕانەوە ماڵەەوە ئێستا من لەنزیک ماڵەکەی ئەوانم گەر تۆ بتەوێت بەردەوام دەبم لە چاودێری کردنی ...

بەدکاری نیوە شەو.Where stories live. Discover now