.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
vot
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.هارا چاوەڕێی وەڵامێک بوو تا بزانێت براکەی چۆنە وە تایهۆنگیش وەک گورگێکی برسی لەو کچە بچوکەی بەردەمی دەڕوانی و خەیاڵی پیسی دەکرد .....
تا لەناکاو جەیهۆپ هاتەژورەوەو وتی :جەیهۆپ/ گەورەم من قسەم لەگەڵ کارمەندەکان کرد وتیان کەوا لەبەر چەند کارێک دوادەکەون وە ئەوان باشن و سەلامەتن....بێگومان قسەکانی ڕاست نەبوون تەنیا بۆ ئەوەی کێشە ڕونەدات وای وت ئەمەش لەسەر داواکاری تاهیۆنگ...
تایهۆنگ سەیری هارای کردوو وتی:
باشە خانمی بچوک ئیتر زانیت کە براکەت باشە ئاسودە بویت ...وتی کاتێک برۆیەکی بەرز کردەوەو بە لوت بەرزی لەو کچەی دەڕوانی ...
هارا/ ئهم گوێم لێبوو پێویست ناکات تۆ پێم بڵێیت بەهەر عاڵ سوپاس بۆ تۆ من ئێستا دەڕۆم ..وتی کاتێک لە تایهۆنگی دەڕوانی و بەفیزەوە وتی وە کۆتا قسەشی ئاڕاستەی جەیهۆپ کرد و هەڵساوە لە شوێنی خۆی ..
جەیهۆپ بە ترسەوە سەیری هارا و تایهۆنگی دەکرد لەدڵی خۆی ئەیوت ئێستا گەورەم فیشەکێکی پێوەدەنێت ئاخر چۆن ئاوا قسەی لەگەڵ دەکات باشە گەورەم چۆن بێدەنگ بووە ؟؟؟
هارا هەنگاوی نا تا لەژورەکە بچێتە دەرەوە بەڵام پێش ئەوە ئاوڕی دایەوەو سەیری تایهۆنگی کرد وتی:
من خانمی بچوک نیم وە تۆش ئەوەندە ترسناک نیت کە باسیان دەکرد پیاوی گرژوومۆن ...وتی و خێرا چوە دەرەوە لە ژورەکە ....
جەیهۆپ تا دوائاست چاوکانی کرانەوەو شۆک بوو ..بەم قسەیە خێرا سەیری تایهۆنگی کرد بۆ ئەوەی کاردانەوەی ببینێت..
تایهۆنگ بەبێ هەستی سەیری بەردەمی دەکرد و دەستەکانی توند کردبوو بە مستە کۆڵەیەک و توڕەیی لە چاوەکانی بەدی دەکرا ...وتی:
تایهۆنگ/ هەرئێستا هەموو شتێک لەسەر ئەوکچە بزانە ئەبێت زانیاری تەواو کۆبکەیتەوە لەسەری وە دەربارەی براکەشی بۆم بدۆزنەوەو بەسەلامەتی بیهێڵنەوە
هەرئێستا .....لەکۆتا قسەی دەنگی بەرز کردەوەو دەستی بەبەهێزی بە مێزەکە کێشا کە وایکرد
جەیهۆپ لە شوێنی خۆی ڕاچڵەکێت ...جەیهۆپ/ بێگومان گەورەم فەرمانتە..وتی و لەوێ ڕۆشت.....
تایهۆنگ/ من ئەوەندە ترسناک نیم وەک ئەوەی باسیان دەکرد وایە بچکۆڵەکەم ههه ئەبێت نیشانت بدەم بەم شێوەیە بەبوێری قسە لەگەڵ کیم تایهۆنگ بکەیت یانی چی ئەبێت پەشیمانت بکەمەوە.....
.
.
.
.
.
.
cutشێوەی نیگا ساردەکانی تایهۆنگ:
بەڵێ شیرینەکانم گەشتمە کۆتایی ئەم پارتەش ئەزانم کەم بوو بەڵام گەر ئێوە ئەکتیڤ بن من زوو زوو پارت دادەنێم .....بۆیە ڤۆت و کۆمێنت لەبیر مەکەن .
مەرجەکان/ 100 کۆمێنت...
10 ڤۆت.....318 words
YOU ARE READING
بەدکاری نیوە شەو.
Humorچی دەبێت کاتێک کچێکی بچوک بۆ ڕزگارکردنی ژیانی براکەی ملکەچی ژێردەستی مافیایەکی ترسناک بێت و هەموو هەوڵی خۆی بدات بۆ ڕزگاربوون بەڵام هەمیشە شکست بێنێت و ئازار بدرێت بەڵام دواتر هەوڵبدات خۆی ببێتە خراپەکار بۆئەوەی لەژێر دەستی خراپەکارێک ڕزگاری بێت...