𝗣𝗔𝗥𝗧 11

58 14 15
                                    

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
VOT
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ئێستا هارا لەماڵەوەیە وە کاتژمێر 10:11 خولەکی شەوە و هێشتا لەماڵی خاتوو سیۆلایە....
وە چاوڕێی جۆنکوک و شوگا دەکەن ئەوان ئێستا کەمێک ئارامن چونکە وادەزانن جۆنکوک و شوگا باشن وە لەبەر چەند کارێک دوا کەوتوون بەڵام بێئاگا لەوەی کە چی بەسەر ئەوان هاتوە وە جۆنکوک و شوگا ئێستا لەسیئۆلن وە دەگەڕێنەوە ماڵەوەو بەنیازن هیچ شتێک سەبارەت بە ڕوداوەکەی دوێنێ نەڵێن و بە نهێنی بیهێڵنەوە تا بەڵگەیەک دژی ئەوان دەدۆزنەوە بێدەنگ دەبن......

لەدەرگادرا.....

هارا/ من دەیکەمەوە ....وتی و بەڕاکردن چوە لای دەرگاکە و کردیەوە .....

هارا/ ئێوە گەڕانەوە ....وتی بەڵام کە چاوی بەعاڵی ئەوان کەوت زەردەخەنەی نەما ......

هارا/ کاکە ئێوە چیتان لێهاتوە ئەم عاڵە چییە ...وتی و ئەوان هاتنە ژورەوە ....

جۆنکوک/ هیچ نییە ئێمە باشین ...وتی و لەگەڵ شوگا چونە هۆڵە بچوکەکە دانیشتن....وە هاراش بەدوایان ڕۆشت...

خاتوو سیۆلا/ کوڕینە ئەم عاڵەچییە بۆ وان ....وتی بە نیگەرانییەوە .....

شوگا/ دایکە نیگەران مەبە ئێمە باشین تەنیا لەڕێگا چەند سەرخۆشێکمان لێ پەیدابون و بوە شەڕمان بەڵام شتێکی گرینگ نییە من باشم ....

خاتوو سیۆلا/ ئاغ کوڕینە زۆر ئازارتان هەیە وایە ...باشە ئەم سەرخۆشانە چ کاریان بە ئێوە هەبوو ...

هارا/ کاکە ئێوە برسیتان نییە شتێکتان بۆ ئامادە بکەم ..

جۆنکوک/ نا گیانی کاکە ئێمە شتێکمان خواردوە وە باشین تەنیا کەمێک پێویستیمان بە پشوە بۆیە با ئێمە بگەڕێینەوە ماڵەوە و شوگاش پشوبدات ...

هارا/ باشە ... کاکە یۆنگی سەلامەتییە ...

شوگا/ سوپاس هارای بچوک...

هارا/ ئەرێ من بچوک نیم بۆ هەمووتان وادەڵێن ..وتی بە توڕەبونێکی کیوت...

شوگا/ هههه وایە وایە تۆ بچوک نیت ....

جۆنکوک/ بەهەر عاڵ با ئێمە بڕۆین وە سوپاس خاتوو سیۆلا کە ئاگاداری هارای خوشکم بویت هیوادارم بێزاری نەکردبی ...وتی لە کۆتا قسەی سەیری هارای کرد...

خاتوو سیۆلا/ نانەخێر کوڕم ئەوە کەی قسەیە ئەو کچێکی زۆر ژیر و ئاقڵە من دڵخۆش بووم کە لەلای من بوو....

جۆنکوک/ سوپاس باشە خواتان لەگەڵ...وتی و لەگەڵ هارا ڕۆشتنە ماڵەوە....

لە ماڵەوە .....

بەدکاری نیوە شەو.Where stories live. Discover now