.
.
.
.
.
.
.جۆنکوک و شوگا توانیان لەوێ هەڵبێن و ڕاکەن بۆ شارۆچکەیەک نزیک ئەوێ ...
جۆنکوک/ بەرگە بگرە براکەم سەیرکە لەوێ خانوێک هەیە دڵنیام کەسێک یارمەتیمان دەدات دەی باڕۆین بۆ ئەوێ ...
شوگا/ بوەستە کەمێک هێواش ئازارم هەیە ..
جۆنکوک/ ببورە ...کەمێک هێواش تردەبم .
ئەوان چونە نزیک خانوە دارینەکە کە تۆزێک لە شارۆچکەکە دورتربوو واتا بەتەواوی نەبونە نێو شارۆچکەکە ...
جۆنکوک/ شوگای داناو لەدەرگای دا .....چەند جارێک لەدەرگای داو کەسێک کردیەوە..
جۆنکوک/ سڵاو دەکرێ یارەتیمان بدەیت هاوڕێکەم حاڵی زۆر خراپە تکایە ...
؟؟؟/ بۆچی چیبوە ئێوە کێن ؟؟؟
جۆنکوک/ دواتر بۆت ڕوندەکەمەوە چیبوە بەڵام پێویستە سەرەتا یارمەتیمان بدەیت ئێمە کەسانی خراپ نین ..تکایە ..
؟؟؟/ باشە ..تەواو وەرنە ژورەوە ..
جۆنکوک/ زۆر سوپاس ...ئەوان شوگایان هەڵگرتو بردیانە ژورەوە ...
خێرا لەسەر بێدەکە دایان ناو خاوەن ماڵەکە کەمێک ئاوی بۆ هێنان دواتر خێرا سوندوقی فریا گوزاری هێناو خەریکی تیمار کردنی شوگا بوو هەرچەندە جۆنکوکیش حاڵی خراپتر بوو بەڵام لە شوگا باشتر بوو دەیتوانی بەرگەبگرێت ...
؟؟؟/ باشە ئێستا بۆم باسکە چیبووە ...وتی کاتێک لەسەر قەنەفەکان دانیشت بەرامبەر جۆنکوک وە جۆنکوکیش لەلای شوگا دانیشتبوو لەسەر بێدەکە و شوگاش بێ هۆش بوو ..
جۆنکوک/ هەمووشتێکی بۆ ئەو پیاوە باس کرد ..
؟؟؟؟/ ئەی خوایە باشە چۆن دەکرێت کەسی ئەوەندە خراپ مابێت خوا سزایان بدات باشە بیرناکەنەوە کە بەهۆی ئەم کارە چەندین منداڵ و گەنج لەنێودەبەن
جۆنکوک/ بەداخەوە ئەوان بیرلەوە ناکەنەوە تەنیا گرینگی به گیرفانی خۆیان دەدەن.
؟؟؟/ باشە کوڕم بێخەمبە ئێوە ئەم ڕۆ لێرە بمێننەوە لەلای من هەرخۆی هاوڕێکەت ناتوانێت ڕێ بکات بۆیە ئاسودەیی خۆتان وەرگرن ..
جۆنکوک/ زۆر سوپاس بۆتۆ بەڕاستی قەرزاری تۆین هەرچەندە دەبینە بارگرانی بۆتۆ ...
؟؟؟/ ئەمە کەی قسەیە کوڕم بارگرانی چی هەرخۆی من بەتەنیا لێرە دەژیم کەسم نییە وە بیرم چوو خۆمت پێبناسێنم من ناوم سیۆک جینە ئەتوانی بە جین بانگم بکەیت کوڕم ..
جۆنکوک/ زۆر سوپاس بەڕێز جین ..
بەڕێز جین / پیاوێکی باڵا بەرز بوو وە تەمەنی لەنزیک 40 کان ئەبوو ڕوکەشێکی پیاوانەی هەبوو دەستەکانی کەمێک زبربوون وە دیاربوو کە پیاوی شار نییەو لەسەر شاخ دەمێنێتەوە ...
بەڕێز جین/ باشە کوڕم ئەو هاوڕێیەت ناوی چییە ؟؟
جۆنکوک/ ئەها بیرم چوو خۆمانت پێبناسێنم من ناوم جیۆن جۆنکوکە ئەویش مین یۆنگی بەڵام ئێمە بە شوگا بانگی ئەکەین ئەو وەک برامە لە منداڵیەوە بەیەکەوە گەورەبوین و ناحۆشی و خۆشی زۆرمان چەشتوەو بەرەنگاری زۆر شت بوینەتەوە بۆیە لەبرایەک زیاترە بۆمن ..وتی کاتێک سەیری شوگای دەکرد ..
بەڕێز جین / ئم بەراستی ئێوە زۆر نزیکن لەگەڵ یەک وات لێکردم ڕابردوی خۆم بیربکەوێتەوە ..
جۆنکوک/ بۆچی ڕابردوی خۆت ...بەتێنەگەشتنەوە سەیری کرد ؟؟؟؟
بەڕێز جین / ..........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.cut
شێوەی خانوە دارینەکە :
.
.
.
.
.
.گەشتمە کۆتایی پارتی 7 هیوادارم بەدڵتان بوبێت وە تکایە ڤۆت و کۆمێنت لەبیر مەکە دڵە سەوزەکانم وە گەر بکرێت بەرواری خوێدنەوەت بنوسە لە کۆمێنت دڵخۆش دەبم .وە ڕۆژێک نا ڕۆژێک پارتێک دادەنێم بۆیەئەکتیڤ بن و ئاگادار بن ..
403 words
YOU ARE READING
بەدکاری نیوە شەو.
Humorچی دەبێت کاتێک کچێکی بچوک بۆ ڕزگارکردنی ژیانی براکەی ملکەچی ژێردەستی مافیایەکی ترسناک بێت و هەموو هەوڵی خۆی بدات بۆ ڕزگاربوون بەڵام هەمیشە شکست بێنێت و ئازار بدرێت بەڵام دواتر هەوڵبدات خۆی ببێتە خراپەکار بۆئەوەی لەژێر دەستی خراپەکارێک ڕزگاری بێت...