.
.
.
.
.
.
.ئێستا جۆنکوک لە ژورێک زیندانی کراوە لەکۆگاکە وە شوگاش لە بەشێکی تری کۆگاکە ..
جۆنکوک/ نەفرەت ...باشە بۆچی من هەستم بەوە نەکردبوو کە شتێکی لەم جۆره دەگوازرێتەوە ..هەمووکات هارای خوشکم دەیوت کە شتێکی هەڵە هەیە بەڵام من گرینگیم پێینەدەدا بەڵام چۆن بزانم کەوا بازرگانی بە ماددەی هۆشبەر و چەک دەکرێت ..دەبێت لێرە دەربازم بێت و سکاڵایان لەسەر تۆمار بکەم .
شوگا/ هێی نەفرەتینە ئێوە چیتان له ئێمە دەوێت هەرئێستا لێرە دەرمبێنن ئەوکات بزانن چیتان لێدەکەم لەگەڵ ئێوەمە کەس گوێی لێمە ...وتی کاتێک هاواری دەکرد تا کەسێک گوێی لێبێت بەڵام بێسود بوو کەس گرینگی پێنەدا ...
پاسەوان/ گەورەم جەیهۆپ ئێستا ئەوانمان لێرە زیندانی کردوە ئایە چییان لێبکەین بیان کوژین ؟؟؟وتی کاتێک بە تەلەفۆنەکەی دەستی قسەی لەگەڵ جەیهۆپ دەکرد.
جەیهۆپ/ نەخێر ..جارێ هیچیان لێمەکەن چاوەڕێی هەواڵی من بکەن وە نەهێڵن ڕابکەن تا بەیانی ئەوکات بیان هێنەوە سیئۆل ..
پاسەوان / فرامانتە گەورەم..
تێبینی/ جەیهۆپ پیاوی متمانە پێکراوی کیم تایهۆنگە بۆیە پلەی لە پاسەوانەکانی تر بەرزترە .
.
.
.
.
.( بەیانی )
خاتوو سیۆلا / کچم هارا هەستە نانی بەیانی بخۆ ..
وتی کاتێک دەیویست هارا بەخەبەر بێنێت بۆ نانی بەیانی..هارا/ ئم کەمێکی تر تکایە ..وتی کاتێک هێشتا خەواڵ و بوو..
خاتوو سیۆلا/ هههه کچە جوانەکەم تۆش ئەڵێ شوگای کوڕمی ئەویش هەردەڵێ کەمێکی تر کەچی ئەبێتە کاتژمێرێکی تر و هەڵناستێ ...
هارا/ باشە من وا هەڵدەستم چونکە نامەوێت وەک کوڕەکەت خەواڵ و بم .وتی کاتێک لەنێو جێگا هەڵساو زەردەخەنەی کرد ..
خاتوو سیۆلا/ هههه کارێکی باش دەکەیت گەر لەو ڕوەوە بە کوڕەکەم نەچیت ..وتی کاتێک بەرەو چێشتخانەکە ڕۆیشت و دڵخۆش بوو.
هارا ڕۆتینی بەیانی کرد و لەسەر سفرەکە ئامادەبوو
وە دەستیان کرد بە خواردنی نانی بەیانی ..هارا/ باشە کەی کاکە جۆنکوک و شوگا دەگەڕێنەوە ؟؟
وتی کاتێک قومێکی لە شەربەتەکەی داو سەیری خاتوو سیۆلای کرد..خاتوو سیۆلا/ نازانم کچم ڕەنگە ئێوارە بگەڕێنەوە یان دوای نیوەڕۆ ....
هارا/ هوادارم بەسەلامەتی بگەڕێنەوه
خاتوو سیۆلا/ هیوادارم ....
.
.
.
.
.
.کیم تایهیۆنگ/ باشە وەک ئەوەی پێم وتن بەرتیلیان پێبدەن و دەمە نەفرەتیەکەیان دابخەن گەر ڕازی نەبوون ئەوا لەناویان ببەن و تەرمەکەیان پارچە پارچە بکەن و دەرخواردی سەگەکانیان بدەن ...وتی کاتێک لەلای ئاگردانی ژورەکەی دانیشت بوو لەسەر کورسیەکەی وە تازە لە گەرماو هاتبوە دەرەوەو ڕۆبێکی سپی لەبەر دابوو .
جەیهۆپ/ فەرمانتە گەورەم ..
.
.
.
.
.شێوەی کیم تایهۆنگ لەلایئاگردانەکە :
cut
.
.
.گەیشتەمە کۆتایی پارتی 5 چاوەڕێی پارتی 6 بن وە تکایە ڤۆت و کۆمێنت لەبیر مەکەن وە ڕایخۆت بڵێ لەکۆمێنت ..خۆشم دەوێن دڵە سەوزەکانم .
365 words
YOU ARE READING
بەدکاری نیوە شەو.
Humorچی دەبێت کاتێک کچێکی بچوک بۆ ڕزگارکردنی ژیانی براکەی ملکەچی ژێردەستی مافیایەکی ترسناک بێت و هەموو هەوڵی خۆی بدات بۆ ڕزگاربوون بەڵام هەمیشە شکست بێنێت و ئازار بدرێت بەڵام دواتر هەوڵبدات خۆی ببێتە خراپەکار بۆئەوەی لەژێر دەستی خراپەکارێک ڕزگاری بێت...