- Part 63 -

768 106 156
                                    

امروز به جای مینهو جیسونگ داخل آشپزخونه بود و برای هردو پسر صبحونه آماده کرده بود .

- هرکی قهوه میخواد دست بگیره

جیسونگ با لحن بانمکی گفت و سریع دست سونگمین بالا رفت .

+ من قهوه تلخ دوست ندارم ، اگه برام شیرین درست کنی میخورم
- قهوه قهوه است دیگه ، این اداها یعنی چی ؟

از همین اول صبحی جیسونگ غرغرهاش رو بخاطر فلیکس شروع کرد و پسر اجازه نداد جیسونگ دو دقیقه نفس راحت بکشه .

+ من از آیس امریکانو بدم میاد ، چان برام با شیر و عسل درست میکنه
- اون ددی جونت کار دیگه بلد نیست هی قرتی بازی جدید بهت یاد میده ؟
+ قرتی بازی چیه ، چون قهوه تلخ دوست ندارم برام لاته شیرین درست میکنه

قهوه درست کردن جیسونگ خلاصه میشد توی گذاشتن لیوان پر از یخ زیر دستگاه قهوه ساز و حالا فلیکس انتظار یه قهوه درجه یک شیرین داشت .

قبل از اینکه جیسونگ بخاطر این لوس بازی های فلیکس دیونه بشه ، مینهو از حمام برگشت و به جمعشون پیوست .

+ چخبره اینقدر صدا میکنید ؟ دوباره برای جیسونگ پروبازی درآوردی ؟
- جیسونگ بلد نیست برام لاته درست کنه

مینهو به محض ورودش به آشپزخونه ، حوله رو از روی موهاش برداشت و بعد از انداختنش روی شونه اش با کلافگی به فلیکس نگاه انداخت .

+ لاته دیگه از کجا در اومد ، مگه اینجا کافه است ؟
- چان برام درست میکرد
+ آیش...دوباره همه بدبختی هامون زیر سر چانه ؟

قبل از اینکه مینهو چیز دیگه ای بگه و یا فحشی نثار چان بکنه ، جیسونگ قهوه ای که برای سونگمین آماده کرده بود رو به پسر داد و خودش رو تسلیم فلیکس کرد .

- باشه ، الان یه لاته خوشمزه تر از مال چان برات درست میکنم

متاسفانه جیسونگ هیچوقت در مقابل خواسته های فلیکس باخت نمی داد ، پس باید یه لاته فوق العاده درست میکرد تا فلیکس به جای قهوه های چان ، عاشق قهوه های اون باشه .

- چرا اینقدر کار رو برای همه سخت میکنی ؟ فقط همون آیس امریکانو رو بخور
- نمیخوام ، اون تلخه

حتی سونگمین هم بهش گفت بیخیال این اداها بشه ، اما فایده نداشت . مشکل اصلی جیسونگ بود که اینقدر راحت خواسته های فلیکس رو قبول میکرد .

- اگه مامان من بود همون قهوه خالی روهم بهت نمی داد تا ادب بشی
- اینجا از این خبرها نیست ، جیسونگ چون خیلی دوستم داره برام درستش میکنه

حالا دیگه کار به جایی رسیده بود که باید برای جیسونگ چاپلوسی هم میکرد ، وگرنه قهوه ای بهش نمی رسید .

همونطور که انتظار داشت ، جیسونگ بخاطر این چاپلوسیش لبخندی زد و با کمی تلاش موفق شد تا لاته فلیکس رو درست کنه .

[ 𝐌𝐲𝐞𝐨𝐧𝐠𝐝𝐨𝐧𝐠 𝐒𝐭𝐫𝐞𝐞𝐭 𝐂𝐡𝐞𝐟 ]Where stories live. Discover now