ΔΎΟ

8 3 0
                                    

Όταν άνοιξα τα μάτια μου, το πρώτο πράγμα που είδα ήταν το φως του ήλιου να μπαίνει από το φινιστρίνι της καμπίνας μου

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Όταν άνοιξα τα μάτια μου, το πρώτο πράγμα που είδα ήταν το φως του ήλιου να μπαίνει από το φινιστρίνι της καμπίνας μου. Ο τρόπος που ξυπνούσα από τα όνειρα με τον Ζίνο ήταν ίδιος κάθε φορά - ίσα ίσα θα βλεφάριζα και το επόμενο δευτερόλεπτο που θα άνοιγα τα μάτια μου, δεν θα κοιτούσα εκείνον ή το δέντρο από πάνω μας, αλλά το ξύλο του ταβανιού στο δωμάτιο μου.

Με μία βαθιά ανάσα και προσπαθώντας να αφήσω πίσω την τελευταία συζήτηση που κάναμε πριν ξυπνήσω, σηκώθηκα και άρχισα να ντύνομαι. Χτες είχαμε βροχή και οι μπότες μου δεν είχαν προλάβει να στεγνώσουν. Βλαστήμησα μέσα από τα δόντια μου.

Έδεσα την ζώνη με το ξίφος μου γύρω από την μέση μου, έπιασα το καπέλο μου και ανέβηκα τις σκάλες για να βγω στο κατάστρωμα. Ο Ορέστης ήταν ήδη ξύπνιος και προσπαθούσε να στήσει σωστά τα πανιά για τον αέρα.

"Στέγνωσαν καθόλου ή είναι ασήκωτα;" φώναξα και μου χαμογέλασε. Έδεσε τα σκοινιά που κρατούσε και έκανε νόημα με τα χέρια του ότι πράγματι ήταν ακόμα βαριά από την χθεσινή καταιγίδα.

"Ο άλλος ο άχρηστος να φανταστώ ακόμα κοιμάται" είπα κάνοντας πλάκα και γέλασε σιωπηλά.

Απάντησε και πάλι σε νοηματική πως 'ναι, αλλά η Ηλέκτρα είχε ξυπνήσει και ήταν στο πηδάλιο'.

"Πήρε τους χάρτες να βρούμε ρότα;" ρώτησα και, όταν κατένευσε, του χαμογέλασα και κινήθηκα προς το πηδάλιο.

"Καλημέρα!" αναφώνησα, καθώς ανέβαινα τα σκαλιά και η Ηλέκτρα τινάχθηκε ολόκληρη από την τρομάρα της.

"Καλημέρα Σελίν" απάντησε και επέστρεψε συνοφρυωμένη στους χάρτες μας.

"Δεν είναι καλά τα πράγματα;" ρώτησα προβληματισμένη και την πλησίασα.

"Δεν είμαι σίγουρη" είπε και έφερε τον χάρτη που κρατούσε ακόμα πιο κοντά στο πρόσωπό της. "Έριξε και ο Ορίωνας χτες καταλάθος λίγο ψάρι πάνω και δεν μπορώ να δω τίποτα για μερικά μίλια γύρω από την Κέα"

IchorDonde viven las historias. Descúbrelo ahora