- 7화 -

1.9K 222 250
                                    


🔸과거의 우리🔸
- Us of the past -

🔸The story of Hao × Jiwoong from Hao's point of view 🔸

🔸Song Recommendation🔸
🔸Sung Hyunjoo - Thanks to🔸

>>>>>>>>>>>>>>>>> pre-interview

Q : နှစ်ယောက်ကဘယ်လိုစ,တွေ့ခဲ့ကြတာလဲ?

ကျန်းဟာအို : "" ကျွန်တော်က တကယ်တော့ စာရေးဆရာဖြစ်မလာခင်တုန်းက ဟျောင်းရဲ့ကုမ္ပဏီမှာအလုပ်လုပ်ခဲ့ဖူးပါတယ် အဲ့ဒီကနေစ,တွေ့ခဲ့ကြတာပါ ""

Q : ရုံးတွင်းအချစ်ပေါ့?

ကျန်းဟာအို : "" အဲ့လိုလည်းပြောလို့ရပေမဲ့ အတိအကျပြောရရင်တော့ မဟုတ်ပါဘူး.. ""

Q : EXအပေါ် First Impression က?

ကျန်းဟာအို : "" ခန့်ညားပြီးအရည်အချင်းရှိတဲ့သူ.. စည်းကမ်းတင်းကြပ်ပြီးမာနကြီးလောက်မယ့်သူလို့ထင်ခဲ့တာရယ် ""

Q : EXကိုသိလာတော့အမြင်ပြောင်းလဲသွားခဲ့လား?

ကျန်းဟာအို : "" သေချာပေါက်ပေါ့.. ဟျောင်းကတကယ်တော့..သဘောကောင်းပြီးနွေးထွေးဖော်ရွေတဲ့သူပါ အလုပ်မှာဆိုလည်း ဝန်ထမ်းတွေရဲ့မွေးနေ့ကအစမှတ်မိပြီး ဂရုစိုက်ပေးတတ်တဲ့ အထက်လူကြီးတစ်ယောက်ပါ ""

Q : အလုပ်လုပ်ရင်းနဲ့ပဲရင်းနှီးသွားခဲ့ကြတာလား?

ကျန်းဟာအို : "" ဟုတ်..အဲ့လိုပဲပြောရမှာပေါ့ ကျွန်တော်ကစာရင်းအင်းပိုင်းနဲ့အလုပ်ဝင်ခဲ့တာလေ..ပုံမှန်ဆို စာရင်းပေါင်းချုပ်တို့ဘာတို့ဆို ကျွန်တော်တို့ရဲ့အဖွဲ့မှူးကိုအပ်လိုက်ရင်ရပြီရယ်.. အဖွဲ့မှူးကနေတဆင့်ဟျောင်းကိုတင်ပြရတာပေါ့.. ဒါပေမဲ့ ကျွန်တော်အလုပ်ဝင်ပြီး သုံးလလောက်အကြာမှာပဲ အဲ့ဒီစနစ်ကပြောင်းသွားခဲ့တယ်လေ.. ဘယ်လိုပြောင်းသွားတာလဲဆိုရင် ကျွန်တော်လုပ်ထားတဲ့စာရင်းမှန်သမျှက အဖွဲ့မှူးဆီမအပ်ရတော့ဘဲ ဟျောင်းဆီတိုက်ရိုက်သွားအပ်ရတဲ့စနစ်ဖြစ်သွားတာ.. အစကတော့ လန့်တာပေါ့လေ အမှားလုပ်မိရင် တိုက်ရိုက်အဆူခံရမှာဆိုတော့.. ဒါပေမဲ့ နောက်မှသိခဲ့ရတာက ဟျောင်းက ကျွန်တော့်ကိုသဘောကျနေတာမလို့ ကျွန်တော်နဲ့နီးစပ်အောင် အဲ့ဒီစနစ်ကိုဖန်တီးခဲ့တာပါတဲ့ ㅎㅎ အဲ့လိုကနေ ဟျောင်းနဲ့ပုံမှန်စကားပြောဖြစ်ရင်း နောက်ပိုင်းမှာတော့ အလုပ်ကိစ္စမဟုတ်တဲ့ တခြားpersonalအကြောင်းတွေပါပြောဖြစ်ခဲ့ကြပြီးရင်းနှီးလာခဲ့ကြပါတယ် ""

EX or NEWWhere stories live. Discover now