Γεια σας! 😚 Πριν μπούμε στο κεφάλαιο θα ήθελα να μιλήσω σύντομα για ένα σημαντικό θέμα.
1) Τα likes/αστεράκια είναι πάρα πολύ σημαντικά για εμάς τους συγγραφείς. Είναι μια μικρή υπενθύμιση ότι η δουλειά και ο κόπος μας, αρέσει στους άλλους. Το έχουν θίξει και κάποιοι από τους αναγνώστες μου αυτό και ενώ με στεναχωρεί, δεν έχω κάνει ποτέ παράπονα. Στο συγκεκριμένο βιβλίο ήθελα να το θίξω, γιατί για να έχετε φτάσει μέχρι εδώ σημαίνει ότι έχετε διαβάσει 133 κεφάλαια. Άρα αυτό που διαβάζετε σας αρέσει.
Πολλοί μου ζητάτε επόμενο κεφάλαιο στα σχόλια και δεν έχετε πατήσει ούτε ένα αστέρι. Για όσους ίσως δεν γνωρίζουν, μόνο εγώ μπορώ να δω ποιοι ψηφίζουν στα βιβλία μου και δεν θα μπω στο προφίλ σας να ψάξω ή το οτιδήποτε. Το μόνο που κάνω είναι να χαμογελάω όταν βλέπω τη ψήφο.
Σε αυτό το βιβλίο, το κεφάλαιο με τα περισσότερα views έχει 473 και 29 likes. Δεν θα πιάσω καν το Once in a Lifetime. Ξέρω ότι τα likes δεν θα είναι ποτέ ίσα με τα views, αλλά 6%; Γιατί; Τόσο λίγο αξίζει;
Έχω δει κοπέλα στο wattpad να γράφει στο τέλος του κεφαλαίου της ότι θα ανεβάσει το επόμενο όταν αυτό πιάσει τα τάδε likes. Αυτό δεν θα το έκανα ποτέ, γιατί δεν το αξίζετε ούτε εσείς, ούτε εγώ.
Το μόνο που ζητάω είναι από εσάς τους 100, 200, 300, 400, να μου δείχνετε με αυτό τον απλό τρόπο ότι η δουλειά μου σας αρέσει. Ότι ανυπομονείτε για το επόμενο κεφάλαιο.
Ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου όλους εσάς που πατάτε το μικρό αστέρι και αφήνετε σχόλια, είναι πάρα πολύ σημαντικό για μένα και μου δίνει κίνητρο να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό. Μέσα από τις συζητήσεις μας στα σχόλια και στο instagram νιώθω ότι έχω αποκτήσει φίλες - που λατρεύουν αυτά τα δύο βλαμμένα όσο κι εγώ❤️
Αρκετά είπα, πάμε τώρα στο κεφάλαιο 🥰
~~~~~~~~~~
Ο Οδυσσέας κυριαρχούσε στο φιλί τους αγγίζοντας το γυμνασμένο στήθος του Μάνου.
"Μου έλειψες" είπε ξέπνοα μεταφέροντας τα φιλιά του στον λαιμό του, καθώς κατέβαινε πιο χαμηλά στα κόκαλα και ψηλά στο στήθος του.
"Μου έλειψε η μυρωδιά σου..." συνέχισε τα φιλιά του πάνω στο τατουάζ σταυρό ανάμεσα στα στήθη του που είχαν κάνει μαζί, με τον Μάνο να κλείνει για λίγο τα μάτια του.
"Μου έλειψε το κορμί σου" σχεδόν ψιθύρισε, φέρνοντας και πάλι τα χείλη του πάνω στα σαρκώδη του Μάνου.