🤍 Κεφάλαιο 27

229 29 23
                                    

"Μιλάω πολύ σοβαρά" δήλωσε ο Νίκος στα εννέα διοικητικά στελέχη που σταμάτησαν να γελάνε μόλις είδαν την σοβαρότητα στο πρόσωπο του.

"Αποκλείεται να μιλάς σοβαρά"

"Είναι παράλογο αυτό που μας λες, το καταλαβαίνεις;"

"Μετά από τόσα χρόνια που καταφέραμε να υπογράψουμε μαζί του, θέλεις να τον αφήσουμε;" άρχισαν να μιλάνε ταραγμένοι όλοι μαζί.

"Μισό λεπτό, κύριοι" είπε ο άντρας με τα γκρίζα μαλλιά τοποθετώντας τα χέρια του πάνω στο τραπέζι. "Τι συμβαίνει Νίκο; Για ποιο λόγο μας ζητάς κάτι τέτοιο;" τον κοίταζε σοβαρά, όσο εκείνος στεκόταν όρθιος στην κορυφή του τραπεζιού.

Το μυαλό του γύρισε σε όλες τις σκέψεις που έκανε χθες το βράδυ σχετικά με τις δικαιολογίες που θα τους έλεγε για να τους κάνει έστω να το σκεφτούν. Ο χρόνος όμως, δεν ήταν με το μέρος του.

"Ξέρετε πολύ καλά ότι θυσιάσαμε ένα τεράστιο κεφάλαιο της εταιρείας για να υπογράψουμε μαζί του. Συγχωρέστε μου την έκφραση, αλλά του τάξαμε λαγούς με πετραχήλια"

Όλοι φάνηκαν να απορούν και να δυσανασχετούν με αυτά που άκουγαν.

"Πάντα λέγαμε ότι αν πάρουμε τον Harrison στην εταιρεία θα μας αποφέρει πολλά κέρδη μακροπρόθεσμα. Ξεχνάτε όμως κύριοι και κυρίες, τι θυσιάσαμε για να υπογράψουμε μαζί του. Οι πόροι μας αυτή τη στιγμή είναι μηδαμινοί, και μέχρι να λάβουμε τα κέρδη που αναμέναμε από αυτή τη συμφωνία, θα έχουμε χάσει πολλά περισσότερα από όσα θα κερδίσουμε"

"Μισό λεπτό γιατί δεν καταλαβαίνω τίποτα" διέκοψε ένας άντρας. "Από έρευνες και στατιστικές αναλύσεις που κάναμε, είδαμε ότι αυτή η συμφωνία συμφέρει και τις δύο πλευρές. Από που προκύπτει λοιπόν το έλλειμμα στο οποίο αναφέρεσαι;"

"Προκύπτει από το γεγονός ότι τα έξοδα παραγωγής θα αυξηθούν κατά 8%, οι διαφημιστικές καμπάνιες με το όνομα του Harrison θα μας κοστίζουν 27% ακριβότερα και το κεφάλαιο που διαθέτουμε αυτή τη στιγμή δεν θα μπορεί να καλύψει αυτά τα έξοδα"

"Όλες αυτές οι ανησυχίες είχαν συζητηθεί πολλές φορές στο παρελθόν και γνωρίζαμε πολύ καλά τους κινδύνους που κρύβει αυτή η επένδυση" συνέχισε ο γκριζομάλλης. "Και τότε όλοι είδαμε ότι αυτά τα παραπάνω έξοδα, θα μας γυρίσουν πίσω επί 2 φορές τουλάχιστον"

"Έτσι ακριβώς" συμφώνησε ένας άλλος.

"Αυτό έδειξαν οι αναλύσεις, από που προκύπτει τώρα νέο πρόβλημα;"

Once In A Blue MoonOù les histoires vivent. Découvrez maintenant