ALDRICH LYSANDER
"Argh!!"jerit seorang lelaki tua yang maraung kesakitan di dalam suatu ruangan bilik. Paha orang tua itu berkali-kali di tikam oleh seorang lelaki yang kejam. "Sakit...sakit."kata orang tua itu sambil menangis tersendu-sendu.
Berkali-kali dia memohon ampun kepada lelaki itu tetapi sayangnya dia tidak mampu mengubah kekejamannya. Lelaki itu tertawa suka bila melihat orang tua itu kesakitan.
"Sakit ke. Nak lagi tak?"soal lelaki itu. "Aku tak nak! Aku tak nak! Tolong la lepaskan aku! Aku merayu dekat kau, aku sakit."ujar orang tua itu dengan nada suara yang ketakutan. "Kau siapa sebenarnya?! Kenapa kau tiba-tiba tangkap aku?!"soal orang tua itu dengan nada suara yang kuat.
"Kau nak tahu siapa aku. Aku Aldrich Lyaander la sial. Kau nak tahu kenapa aku tangkap kau, sebab kau dsh ganggu Ara! Kau tahu tak Ara tu aku punya! Aku punya sorang."balas Aldrich dengan perasaan amarah.
Aldrich menatap anak mata lelaki itu dengan tajam seperti pisau. Orang tua itu langsung ketakutan. Peluh yang berada di dahi perlahan-lahan menitik. Air mata orang tua itu juga sudah pun mengalir di pipi.
"Tolong la lepaskan aku. Aku janji aku takkan kacau perempuan tu."rayu orag tua itu tersendu-sendu. Aldrich tidak peduli langsung dengan rayuan orang tua itu. Pisau yang berada di tangannya digenggam kemas.
"Diam la orang tua!"marah Aldrich. Anak mata pisau itu laju menyucuk mata orang tua itu. "Argh!!"banyak darah menitis di wajah orang itu. Orang itu langsung pingsa di depan Aldrich.
"Lah pingsan. Kalau macam tu aku bunuh je la kau satu kali lagi bagus, cepat sikit masuk dalam kubur kan!"cadang Aldrich kepada dirinya sendiri. Kapak yang berada di mejanya langsung di capai.
Orang tua yang pingsan itu di tendang kuat oleh Aldrich. "Nak potong kepala ke? Nak pootong tangan erk?"soal Aldrich sambil tersenyum pyscho. "Hmm baik aku potong kepala kau!"tanpa menunggu lama kapak itu langsung di hayun tinggi dan Mendarat ke kepala orang tua itu.
Habis terpercik semua darah pergi ke Aldrich. Aldrich tersenyum suka. Perlahan-lahan Aldrich mula mengeluarkan tawa jahatnya. Aldrich sungguh kejam.
...
Setelah Aldrich membersih kan mayat orang tua itu. Kepala mayatnya langsung di gantungkan di marakasnya. Banyak kepala orang yang bergelantungan di bilik itu.
Aldrich tertawa pyscho dia suka melihat koleksi kepalanya semua itu. Kepala itu semua ialah orang yang selalu ganggu Ara atau pun selalu mencari masalah dengan gadis itu. Ya kekasih pujaannya.
Aldrich sanggup buat apa-apa saja demi gadis itu termasuklah membunuh. Dia suka membunuh orang yang cuba-cuba untuk mendekat dengan Ara. Apatah lagi lelaki. Lelaki ialah sasaran pentingnya.
Aldirch tidak suka melihat Ara dengan jejaka lain selain dirinya. Dia sudah pun obses dan tergila-gilakan gadis itu. Segala informasi pasal Ara semua dia tahu.
TO BE CAOUNTINUE....
YOU ARE READING
Im His Doll (Og)
Romance"Kan aku dah larang kau main alat musik ni! Yang kau degil sangat nak main kenapa ha! Kau pikir kau ada bakat ke main ni semua!" - Datin Zara "Sekali lagi kau main benda ni siap kau aku kerja kan! Kau faham tak!" - Dato Neuro "Ibu Ara rindu ibu. Ke...